lompa80 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Så det var en tråd her med turn offs. Tenkte jeg skulle stille det motsatte spm... Hva tenner du på. Turn ons. Her er lista mi: Hoftekammer Røykånde Glattbarbert pung 3dagers skjegg Seksuell selvsikkerhet
Gjest Portis Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Tenner veldig av å se på skuldrene og överste delen av ryggen til samboeren min =) Og rompa hans!! Ellers så tenner jeg på menn som er menn - skikkelige menn. Menn som er beskyttende ovenfor damene, som er barsk, gjerne litt skjegg - staute karer =)
Einar Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg tenner på flørting. Humor og sjarme. Og så utseende; Fortinnsvis litt lengre hår, bryster (små og middel, ikke så mye på store..), en fin damerumpe (ikke alt for stor, men med litt former) gjerne i et par jeans.
Lenestol Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg tenner på å se/høre at typen min liker det jeg gjør med han. I tillegg tenner jeg generelt på å se han naken eller med bar rygg. Rygger er hot!
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 MYE! Kjæresten min i stay-ups er vel øverst på pallen. At hun tar på seg selv og viser med ord og kroppspråk at hun vil ha meg Svai rygg og rumpe Å se på at hun suger meg Å binde henne fast og bestemme hva som skjer, når og hvor fort Jentesex ........for eksempel
Olive Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Sterke mannehender :rødme: Å se/ høre at kjæresten min nyter når jeg gjør ting med han. Når han suger på underleppa mi mens vi kysser. Selvsikkerhet.
Gjest Nothing Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Jeg liker å se på en gutt som har: smale hofter brede skuldre muskuløse overarmer langt mørkt hår De må gjerne se barske ut med skjegg og være sterk (ikke body builder sterk) Væremåte: velbalansert og reflektert
Chianty Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 tenner på flørting, uasett om han gjør det hjemme eller ute ... Kyssing på hals /overkropp. muskler (armene) bjuuuhuuuu..... smelt kosing i bil... ender som regel med s.e.x hihi og sist men ikke minst - rompa hans
Teriyaki Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Hendene og armene til kjæresten er deilige! Ellers så tenner jeg på å bruke håndjern under sex! Vi har sånne ordentlig politihåndjern, ikke sånne simple du får på kondomeriet, så det er bra. Ellers vet jeg ikke helt hva jeg tenner på. Har bare vært seksuelt aktiv i snart to år, så har jo enda mer å erfare. Men i det hele og det store tenner jeg på sex! Sex med kjæresten min!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå