Retz Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Hvor lenge kan en flue overleve i magesyre? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Sikkert ikk elenge. De må jo ha luft de også. Spiser du fluer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2003 Glem det. Den rører ikke på seg lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juni 2003 #4 Del Skrevet 4. juni 2003 Smakte flua, Retz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 4. juni 2003 Sorry Thomas, svarene kryssa hverandre, he he. Nei, jeg spiser vanligvis andre ting, men den fløy rett inn i gapet på meg. Ble dratt inn med dragsuget da jeg inhalerte Petterøes'n. Urk. Jeg synes den surra der inne ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 4. juni 2003 #6 Del Skrevet 4. juni 2003 På siste Fear factor fikk deltagerne beskjed om tygge kakerlakkene de mått spise grundig, ellers ville de komme kravlende opp igjen gjennom spiserøret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 4. juni 2003 Kakerlakker?! :o Ok, jeg hadde gjort det for penger. Man er da bestikkelig. Btw; Var det tillatt å spy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 5. juni 2003 #8 Del Skrevet 5. juni 2003 Det var forsovet lov til å spy, men alt måtte ned igjen hvis man skulle fortsette til neste utfordring... Rekorden ble 8 stykker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 5. juni 2003 #9 Del Skrevet 5. juni 2003 Hahaha, herregud, 8 kakerlakker? Steike, det hadde jeg plent nektet å gjøre, med mindre jeg hadde fått lov å knuse dem sammen til en pen deig først, og kanskje tilsatt litt annen smak... Usj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 5. juni 2003 #10 Del Skrevet 5. juni 2003 :o Kakerlakker ligger på listen over de ti ekleste ting i verden. Jeg er sikker på man kan høre hvor onde dem er når man tygger dem. Sånn: *knas knas* Tråkket på en kakerlakk noen gang? Akkurat! *grøsse* Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juni 2003 #11 Del Skrevet 5. juni 2003 Fluen dør relativt kjapt, men eggene i magens dens lever videre. Vokser, vokser og vokser. Og så dør de også. Snipp, snapp, snute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå