Gjest TittTitt Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Kommer du til å gå der? Evt, hadde du gått der, vis du bodde i Bergen?
Gjest Halm Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg hadde ikke det nei... sukk... Det er nok at de har vært på tven. Nok nå
Gjest TittTitt Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg hadde ikke det nei... sukk... Det er nok at de har vært på tven. Nok nå Samme her! Hehe, og jeg har ikke tv3 engang Merker jeg får sånt opp i halsen. Om og gjøre å spille mest mulig på sex! Sånn som hun ene deltakeren sa.. "ååh? hihihi..Jeg visste ikke at de viste sex akten min på tv" .. Øhmm?
Hanna panna Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Samme her! Hehe, og jeg har ikke tv3 engang Merker jeg får sånt opp i halsen. Om og gjøre å spille mest mulig på sex! Sånn som hun ene deltakeren sa.. "ååh? hihihi..Jeg visste ikke at de viste sex akten min på tv" .. Øhmm? Hahah.. enig
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 noen her som var der? hvem fra paradise hotel som var der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå