Gå til innhold

Stive brystvorter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om noe, helsekost, medisiner, treningspiller. hva som helst som gir stive brystvorter?

De ser bra ut når de er stive men jeg syns de er helt forferdelige når de er varme og slappe...

Trenger ikke svar av typen å godta seg selv som man er, jeg håper noen vet om et eller annet som virker!

Vet at amfetamin gir denne effekten men det er selvfølgelig for drastisk! Men et eller annet må da ha denne effekten/bivirkningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får klype deg på brystvortene noen ganger om dagen da =p

Skrevet

Det er da ingen som går rundt med konstant stive brystvorter???

Skrevet

Ja hvis du finner noe så er du den første i verden,hm kan bli gode penger.neida du må nok klype som de sier over her.

Gjest Gjest_Rebekka_*
Skrevet

Jeg mener å ha lest at Skarpsnoklinikken tilbyr et silikonimplantat som fremhever brystvortene. Jeg tror ikke det var allverden kostbart heller.

Ring dem og hør, det er en MYE bedre løsning enn amfetamin!

Skrevet
Noen som vet om noe, helsekost, medisiner, treningspiller. hva som helst som gir stive brystvorter?

De ser bra ut når de er stive men jeg syns de er helt forferdelige når de er varme og slappe...

Trenger ikke svar av typen å godta seg selv som man er, jeg håper noen vet om et eller annet som virker!

Vet at amfetamin gir denne effekten men det er selvfølgelig for drastisk! Men et eller annet må da ha denne effekten/bivirkningen?

graviditet og amming gjør effekten varig - ser det ut til

Skrevet

Ta piercing! De blir mer følsomme, og dermed stive nesten hele tiden (uten at det er ubehagelig eller vondt) og dessuten er det fint. Synes i hvert fall jeg da, som selv har i begge :P

Skrevet

jeg har piercing i den ene, og den er stiv hele veien =P

ellers gir frysninger og kaldt vann den andre en stiv nippel!! hehe =P

og jeg ville ikke brugt amfetamin for å få stivere nipler ;P

Gjest Jente 25
Skrevet

Hei!

Jeg vet noe du kan prøve slik at du unngår både percing

og kirurgi.. Var en plastisk kirurg som anbefalte dette før kirurgi,

siden dette er ganske drastisk.

Oppfinnelsen heter "niplette", og er laget av en plastisk kirurg for å

"få ut" inndratte brystvorter slik at amming skal gå greit.

Det er en liten plastdings du setter over brystvorta samtidig som du setter

den medfølgende plastsprøyta (uten spiss) mot ventilen og lager vakuum sånn at brystvorta suges opp i plasthetta.

Denne kan has på litt hver dag, og ved regelmessig bruk skulle resultatet bli ganske så utstående/stive brystvorter konstant... Må sikkert vedlikeholdes avogtil ved bruk av denne dingsen, men men...

Koster ca 350,- på apoteket :)

• 1 år senere...
Skrevet

hvis du tenker på å sole dæ toppløs i sommer, kan du bruke tigerbalsam,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...