Gå til innhold

Analsex=æsj!

Gjest Gjest_høna_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smaken er som baken - heldigvis. Enkelte dager har jeg virkelig behov for få noe der, andre ikke. Har fått flere orgasmer når jeg har vært penetrert i begge hulla samtidig også. Sånn er det bare.

Helt ok at noen ikke liker det - og har full respekt for de. Men da kan de også respektere oss som liker det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva i huleste er det som er så bra med analsex? Det er unaturlig og ekkelt. Bare tanken på at noen skulle drive å dytte noe inn der, får meg nesten til å brekke meg i vemmelse. Det er der dritten kommer ut, og inni der skal man altså presse inn et kjønnsorgan! Men det virker som om mange ser på det som en helt naturlig del av sexlivet. Makan!

Får ikke lyst til å svare deg på hva som er så godt ved analsex når du allerede har gjort deg opp en mening om at det er unaturlig, ekkelt og at du får brekningstendenser.

Virker som om du vil at jeg skal forsvare sexlivet mitt ovenfor deg!?

Skrevet
Får ikke lyst til å svare deg på hva som er så godt ved analsex når du allerede har gjort deg opp en mening om at det er unaturlig, ekkelt og at du får brekningstendenser.

Virker som om du vil at jeg skal forsvare sexlivet mitt ovenfor deg!?

vil egentlig si meg enig med deg, det er fryktelig lite interessant å svare seriøst hva man synes om analsex, og hva man liker ved det, når ts allerede har bestemt at det er ekkelt og guffent.

Lite poeng i å ta en debatt med en som allerede har bestemt seg for hva svaret på saken er. Uten rom for nyanser.

Skrevet
vil egentlig si meg enig med deg, det er fryktelig lite interessant å svare seriøst hva man synes om analsex, og hva man liker ved det, når ts allerede har bestemt at det er ekkelt og guffent.

Lite poeng i å ta en debatt med en som allerede har bestemt seg for hva svaret på saken er. Uten rom for nyanser.

Enig!!

Hvorfor diskutere noe som er bestemt?

- Selv om analsex ikke er noe for meg betyr det ikke at dere andre her ikke kan like det.

Skrevet

Min rumpe er ikke en del av mitt sexliv, hva andre velger å gjøre med sin skal ikke jeg legge meg borti. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...