Gjest Gjest_høna_* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hva i huleste er det som er så bra med analsex? Det er unaturlig og ekkelt. Bare tanken på at noen skulle drive å dytte noe inn der, får meg nesten til å brekke meg i vemmelse. Det er der dritten kommer ut, og inni der skal man altså presse inn et kjønnsorgan! Men det virker som om mange ser på det som en helt naturlig del av sexlivet. Makan!
Gjest Gitte Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Heldigvis er folk forskjellige. Hva med å akseptere at ikke alle er like og holde deg for god til å skrive æsj om andres smak og preferanser.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Synes det er drit-ekkelt med rumpesex.
Olive Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg syns ikke at anal-sex er noe godt - men jeg sier da ikke æsj av den grunn!! Alle er forskjellige, og skjønner egentlig ikke helt hvor du vil hen med denne tråden?
Gjest Gjest_høna_* Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg syns ikke at anal-sex er noe godt - men jeg sier da ikke æsj av den grunn!! Alle er forskjellige, og skjønner egentlig ikke helt hvor du vil hen med denne tråden? Jeg sier æsj fordi jeg synes det er ekkelt, rett og slett. Det er min personlige mening, og jeg aksepterer at folk er forskjellige, det er ikke det, men det jeg vil med denne tråden, er jo som de fleste andre vil med sine tråder, nemlig å høre hva folk mener, og hvilke holdninger folk har rundt dette.
Olive Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Jeg sier æsj fordi jeg synes det er ekkelt, rett og slett. Det er min personlige mening, og jeg aksepterer at folk er forskjellige, det er ikke det, men det jeg vil med denne tråden, er jo som de fleste andre vil med sine tråder, nemlig å høre hva folk mener, og hvilke holdninger folk har rundt dette. Jammen, du spurte jo ikke om noe.. Du bare avfeide hele greia med "Makan!". Er helt ok at du syns analsex er ekkelt, men jeg reagerte på måten du formulerte deg. Veldig umodent igrunn.
Gjest Gjest_Tara_* Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Analsex er noe som er sexy og hærlig for meg og kjæresten min. Punktum Alle har rett itl å ha analsex om de vil.Punktum Og alle har rett til å si nei til analsex. PUNTUM
Gjest Gjest_Tara_* Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Heldigvis er folk forskjellige. Hva med å akseptere at ikke alle er like og holde deg for god til å skrive æsj om andres smak og preferanser. [/quote *signerer*
lompa80 Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 VET jeg får pes for denne, men har dere analsex fordi dåsa er blitt for vid?
Gjest Portis Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 VET jeg får pes for denne, men har dere analsex fordi dåsa er blitt for vid? Nei, det har ingenting med saken å gjöre her i huset iallefall. Han kjenner det godt når han er inne i dåsa også (samme gjör jeg)
lompa80 Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Har bare aldri sett påinet hvis man er fornøyd med hull nr 1 liksom
Gjest Portis Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Vel rett og slett fordi det er godt. Respekterer at andre ikke liker det, men da må de også respektere at andre igjen liker det
Småkjekset Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 VET jeg får pes for denne, men har dere analsex fordi dåsa er blitt for vid? Nei, vi har analex fordi det er deilig
Gjest StockDama Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 Da har du ikke analsex. Problem løst =)
Gjest Gjest_høna_* Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Jammen, du spurte jo ikke om noe.. Du bare avfeide hele greia med "Makan!". Er helt ok at du syns analsex er ekkelt, men jeg reagerte på måten du formulerte deg. Veldig umodent igrunn. Spurte jeg ikke om noe? Les litt nøyere da. Jeg spurte hva i huleste som er så bra med analsex.
Gjest Nishiki Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Æsj, sex, gjør dere virkelig slikt griseri?
Gjest Grafica Skrevet 1. september 2008 #18 Skrevet 1. september 2008 Analsex gir en helt annen følelse enn vaginalsex. Noen tenner på det fordi de liker at det er litt forbudt, litt "skittent", noen liker rett og slett følelsen. Jeg digger det, synes det er veldig deilig. Men jeg har også full forståelse for at noen ikke vil. Tidligere ville ikke jeg heller, men etter gradvis utforsking av hverandre kom både jeg og sambo frem til at det var noe vi begge hadde lyst til å prøve.
Gjest Hege Skrevet 1. september 2008 #19 Skrevet 1. september 2008 Analsex er superdigg! Man får helt andre typer av orgasmer i toern. I det hele tatt har man morsommere sex hvis man ikke er så prippen.
Possibly Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 VET jeg får pes for denne, men har dere analsex fordi dåsa er blitt for vid? Nå er ikke nødvendigvis rumpa noe trangere enn "dåsa", snarere tvert imot. Rompa er trang akkurat der hvor åpningen er (på grunn av musklene), men det blir visstnok videre innover, det sier ihvertfall mannen min. Så jeg tror ikke det har med tranghet å gjøre at folk liker toern.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå