Klematis Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Vi vil lage en hjemmeside for bryllupet hvor vi kan skrive all infoen vi ikke får plass til på invitasjonene. F.eks. info om transport, menyen, ønskelister osv. Hvordan har dere andre ordnet dette? Vet om www.bryllupssiden.no, men de tar en drøy 500-lapp for dette. Finnes det noen andre bra sider? Gjerne gratis
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Gå på www.freewebs.com De er gratis.
Sofia1 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Vi vil lage en hjemmeside for bryllupet hvor vi kan skrive all infoen vi ikke får plass til på invitasjonene. F.eks. info om transport, menyen, ønskelister osv. Hvordan har dere andre ordnet dette? Vet om www.bryllupssiden.no, men de tar en drøy 500-lapp for dette. Finnes det noen andre bra sider? Gjerne gratis Heisann! Vi tenker å gjøre det hele helt gratis.. Vi oppretter en blogg hvor vi kan lage flere sider og legge ut både bilder og tekst. Anbefaler www.wordpress.com og www.blogspot.com. Lykke til!
viviekell Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Sjekk ut vår webside fra wordpress.com og se om det er slik dere ønsker det? Det er hvertfall helt gratis... http://vivmag.wordpress.com
TuttaV Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Sjekk ut vår webside fra wordpress.com og se om det er slik dere ønsker det? Det er hvertfall helt gratis... http://vivmag.wordpress.com Flott hjemmeside dere hadde! Så bra at det ikke var masse reklame og sånn. Er det mange valgmuligheter for farge og bilder og antall folder i menyen o.l.?
Gir Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Sjekk ut vår webside fra wordpress.com og se om det er slik dere ønsker det? Det er hvertfall helt gratis... http://vivmag.wordpress.com Den var veldig fin! Sånn skal jeg jammenmeg begynne å jobbe med i smug, hihi!
Klematis Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Tusen takk for svar alle sammen. Mange fine muligheter her. Må bare sette meg ned å prøve litt på de forskjellige stedene for å finne ut hva som er enklest å få fint
Annie Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Sjekk ut vår webside fra wordpress.com og se om det er slik dere ønsker det? Det er hvertfall helt gratis... http://vivmag.wordpress.com Søsteren min hadde også festen sin der dere skal ha deres
viviekell Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Flott hjemmeside dere hadde! Så bra at det ikke var masse reklame og sånn. Er det mange valgmuligheter for farge og bilder og antall folder i menyen o.l.? Hei... Ja, det er masse muligheter til å legge inn farger, bilder, antall faner osv osv... Det er endel standarddesign liggende der, og vi valgte en av dem og har gjort den mer personlig etterhvert.. Det er bare å prøve seg fram...
viviekell Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Søsteren min hadde også festen sin der dere skal ha deres Så gøy:-) Tror det blir et greit sted, det er hvertfall stort nok, siden vi har så mange gjester... Det er bare 2 dager igjen nå, så det blir mer og mer spennende!
Annie Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Så gøy:-) Tror det blir et greit sted, det er hvertfall stort nok, siden vi har så mange gjester... Det er bare 2 dager igjen nå, så det blir mer og mer spennende! Lykke til Vi hadde det kjempefint der
TuttaV Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Hei... Ja, det er masse muligheter til å legge inn farger, bilder, antall faner osv osv... Det er endel standarddesign liggende der, og vi valgte en av dem og har gjort den mer personlig etterhvert.. Det er bare å prøve seg fram... Det høres jo kjempebra ut! Alt hvor man ikke må jobbe så fælt er deilig...
Klematis Skrevet 8. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. september 2008 Sjekk ut vår webside fra wordpress.com og se om det er slik dere ønsker det? Det er hvertfall helt gratis... http://vivmag.wordpress.com Tusen takk for tipset og link slik at jeg får sett hvordan det kan se ut. Jeg tror vi kommer til å gå for en slik løsning Et spørsmål: Hvordan får du 'Hjem'- siden til å komme opp når du går inn direkte på bloggen? Jeg får opp en feilmelding om at den ikke finner siden og så må jeg trykke på fanen til en av sidene for å komme dit. Er visst litt grønnere enn jeg trodde på dette :klø:
Klematis Skrevet 8. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. september 2008 Et spørsmål: Hvordan får du 'Hjem'- siden til å komme opp når du går inn direkte på bloggen? Jeg får opp en feilmelding om at den ikke finner siden og så må jeg trykke på fanen til en av sidene for å komme dit. Er visst litt grønnere enn jeg trodde på dette :klø: Etter litt om og men så fant jeg det ut helt selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå