Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Er det noen som kan dele sine erfaringer om barnehager på Oppsal? Ønsker å få både positiv og negativ info. Hvilken barnehage vil du anbefale?
-Ea- Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Har litt erfaring der ja... Vel, godliaskogen er fin. Den store bak t- banen( ikke den ved senteret) er også bra med full pedagogdekning tror jeg, de er mye ute har jeg hørt. Den ved senteret er jeg skeptisk til, de "drikker mye kaffe" hvis du forstår hva jeg mener med det Har også hørt mye fint om fuglemyra er det vel den heter, men utearealet er ikke så mye å skryte av visst. Vassenga er grei, men gammel og kanskje litt "innkjørt".
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Den nye (husker ikka hva den heter) den ligger oppe ved esso og bussholdeplassen solbergligveien. Den har jeg hørt er veldig fin, kjenner ei som har ungene sine der, og er veldig fornøyd! Anonym poster: ad3e05c0d6bcca82bc255e442d3fca9e
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Har litt erfaring der ja... Vel, godliaskogen er fin. Den store bak t- banen( ikke den ved senteret) er også bra med full pedagogdekning tror jeg, de er mye ute har jeg hørt. Den ved senteret er jeg skeptisk til, de "drikker mye kaffe" hvis du forstår hva jeg mener med det Har også hørt mye fint om fuglemyra er det vel den heter, men utearealet er ikke så mye å skryte av visst. Vassenga er grei, men gammel og kanskje litt "innkjørt". Den ved senteret jobbet jeg i, i mange år. Ingen grunn til skepsis. Det er veldig flotte mennesker som jobber der og i min tid på huset hadde vi en førskolelærer, en barne og ungdoms arbeider samt en assistent på vær avdeling. Veldig sjelden man finner barnehager med så god dekning av mennesker som er utdannet innen faget. Stort sett så jobber det bare assistenter i barnehager og noen førskolelærere som aldri er der.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Vassenga skal utvides og pusses opp. Den kommer til å bli veldig flott, men blir vel neppe ferdig før skolestart 2013. Anonym poster: 4ea199f55fb2e6d17f92f7d7ab5cd68b
micromaya Skrevet 26. juni 2012 #6 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Fuglemyra! Vi har vært tilknyttet den barnehagen gjennom flere generasjoner, og har bare hatt positive opplevelser. Er riktignok endel år siden vi flyttet fra Oppsal, men jeg kjenner et par av dem som jobber i barnehagen nå. Fine - og kompetente - folk med gode hjerter Edit: Ser nå at det er en gammel tråd. Men men, en god ting kan vel ikke sies for ofte. Endret 26. juni 2012 av micromaya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå