Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Fredag 6. Juni er det slutt for Holger Nielsen's Metode på NRK P3 :cry: Jeg kommer til å savne å våkne opp til Kari's stemme og høre på überfjortissene "Märthe og Victoria". Minnie
*M* Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Holger var min morgen! Jeg kommer til å savne dette programmet...
Gjest Tristessa Skrevet 4. juni 2003 #3 Skrevet 4. juni 2003 Jeg har hørt på Holger siden dag 1 og kommer til å savne dem fælt. Det samme gjelder Karate.
Rapitap Skrevet 4. juni 2003 #4 Skrevet 4. juni 2003 Skal guttene slutte også eller er det bare Kari??? *fortvilet*
MarianneE Skrevet 5. juni 2003 #5 Skrevet 5. juni 2003 Holger er kjedelig uansett, så det bryr ikke jeg meg noe om! Men, det at Karate forsvinner:
Nala Skrevet 5. juni 2003 #6 Skrevet 5. juni 2003 Helt utrolig at P3 kutter programmer som er så umåtelig populære som det disse er. De må da fatte og begripe at vi er litt mer kresne enn at vi godtar å høre på et eller annet menneske som snurrer plater hele dagen. P3 satser jo mer i retning Mpetre nå. Huff, spar meg
Milo Minderbinder Skrevet 5. juni 2003 #7 Skrevet 5. juni 2003 må lære meg å lese.... :D :oops: vel... det er så trist.. Milo
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #8 Skrevet 6. juni 2003 Sitter her og spiser frokost mens jeg hører på Holger nå- fy som jeg vil komme til å savne dette programmet. Nå var det akkurat ett innslag med Damedoktor Stig Holmsen. mmmhmm mmhmmhh mhmhmmhmhmhmmhmmhmhhh Hi hi, nå er det pattevask hi hi hi- så gørrekkelt. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #10 Skrevet 6. juni 2003 pattevask..... Bjarrrrrrte, eg ropa men du kjem jo aldri, eg e så klam mallan brøstane Bjarte.... må vaske meg, måkkje tudla med dei Bjarrrrrrte de e ovegrep- e ringe politiet Minnie
Milo Minderbinder Skrevet 6. juni 2003 #11 Skrevet 6. juni 2003 Er det planlagt en arvtager til Holger Nielsens medtode??? Jeg er blitt avhengig av å le så snørr og tårer renner mens jeg er i halvsøvne. Jeg ble nesten helt ødelagt av latter da jeg for et par år siden satt og kranglet med skolissene mine og hørte, etter lang tids gomlelyder, "Dette er Kong Harald som spiser Kong Haakon!" Tørrvittighet på sitt aller mest elendigste, og dermed beste... Milo
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #12 Skrevet 6. juni 2003 Jeg ble nesten helt ødelagt av latter da jeg for et par år siden satt og kranglet med skolissene mine og hørte, etter lang tids gomlelyder, "Dette er Kong Harald som spiser Kong Haakon!" Tørrvittighet på sitt aller mest elendigste, og dermed beste... Den er utrolig bra! Vet ikke hva som blir morgenradio fra høsten av men i sommer blir det ett program fra 6-9 som heter Sommer Sommer med Annete Walther (Opptur) og Solveig Kloppen. Minnie
Milo Minderbinder Skrevet 6. juni 2003 #13 Skrevet 6. juni 2003 Solveig Kloppen er jo helt sjef. Savner Trigger også jeg............ :oops: Milo
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #14 Skrevet 6. juni 2003 Blir det sommer, jeg har gått opp flere kilo Det er all maten din, jeg eter som en hest. Jeg kjenner meg så stappa som en diger silo, Hver frokst kjennes som en kjempe bursdagsfest. Du lager mat som Fedon sikkert ikke liker- Du baker brød og lager saus som er så fet. Det der er mat som er så farlig for oss piker Vi blir så dorske- vi blir trøtte av potet. Men om jeg klager eller gneldrer eller syter, Så skal du ikke legge vekt på alle ord, Det er så digg å ha en kjæreste med gryter Du har tatt plassen min kjære gamle mor Jeg liker godt og komme rett til dekket bord. Selv om det ender med en splintret kjøkkenstol. Minnie
Sandman Skrevet 6. juni 2003 #15 Skrevet 6. juni 2003 Å komme etter Kari Slaattsveen, kan sammenlignes med å hoppe etter Wirkola... Hun er faktisk like morsom utenom radioen også, hadde gleden av å delta i en festlig middag for noen mnd siden, der hun ble et midtpunkt med sine kommentarer.. ...jævlig sexy er hun dessuten...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #16 Skrevet 6. juni 2003 Sexy, søt, morsom, litt sjenert og en radiostemme av de store. Har du hørt Rimi-reklamen hennes Sandman? Minnie
Sandman Skrevet 6. juni 2003 #17 Skrevet 6. juni 2003 Sexy, søt, morsom, litt sjenert og en radiostemme av de store. Har du hørt Rimi-reklamen hennes Sandman? Minnie Den om "mat for..." osv, ja. Hun har en veldig karakteristisk litt sånn vennlig, myk, men litt småjævlig stemme(om du skjønner..?), så jeg sperret ørene opp første gangen jeg hørte den reklamen på TV, den stemmen gikk det ikke an å ta feil av..., skiller seg ut blant tusen...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #18 Skrevet 6. juni 2003 En bekjent av meg på Kongsberg har vært med på Holger mange ganger og snakket med Kari om alt mulig på direkten..gjett om jeg er misunnelig :evil: Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #19 Skrevet 8. juni 2003 Jeg kommer også til å savne Damedoktor Stig Holmsen, en überhomsete skrulle som tror han kan fransk og konsekvent alltid kaller fosteret i kvinnens mage for "tjukkebollafeiten" Minnie
Gjest Tristessa Skrevet 8. juni 2003 #20 Skrevet 8. juni 2003 Stig Holmsen er essensen av alle lærerne mine, og jeg ler meg skakk av ham. Jeg kommer også til å savne de brevene til tante Erling, liker så godt musikken i bakgrunnen og det lett absurde ved dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå