Gjest Gjest_Ole_* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei, noen som har kommentarer til denne: http://www.penissizedebate.com/penis_size_...ence_metric.htm
Stefan Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Enhver undersøkelse som forteller meg at jeg er nødt til å ha et monster på 19/16 for å ha en ideell pikk for jenter, velger jeg å stemple som ytterst useriøs. Og dersom man ser linkene ser man jo at dette er blitt sponset av firma som utnytter menns usikkerhet for å selge midler som ikke fungerer for å øke størrelsen. I følge denne er jo en helt gjennomsnittlig penis på 15/12 for liten til å kunne glede kvinner. Nettet er en tumleplass der enhver idiot kan skrive det han vil.
Gjest glamourgirl Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Syns Stefan svarer bra! Selv gidder jeg ikke lese link en gang.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Nettet er en tumleplass der enhver idiot kan skrive det han vil. Det samme tenkte jeg. Vedkommende forsøker å fremstille påstandene på en "vitenskapelig" måte, selv om han sjelden eller aldri har noe data å basere seg på.
Gjest Gjest_Rebekka_* Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Akkurat slik ser jeg det. Aer og Ber er det eneste som duger. De som har mindre er like uinteressante som en annen kvinne. Jeg ser nesten på dem som enslags kvinner også.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Enhver undersøkelse som forteller meg at jeg er nødt til å ha et monster på 19/16 for å ha en ideell pikk for jenter, velger jeg å stemple som ytterst useriøs. Og dersom man ser linkene ser man jo at dette er blitt sponset av firma som utnytter menns usikkerhet for å selge midler som ikke fungerer for å øke størrelsen. I følge denne er jo en helt gjennomsnittlig penis på 15/12 for liten til å kunne glede kvinner. Nettet er en tumleplass der enhver idiot kan skrive det han vil. good shit, er 100% enig med deg
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Oiii, denne har jeg ikk sett før
Caramela Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Jeg er ikke enig i den modellen. Og synes det er latterlig at det lages en slik modell som skal representere alle kvinner, uten å engang bli spurt om jeg ikke vil være med å sette preg på den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå