Gjest Gjest_Rådvill_* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Kjæresten min og jeg har snart vært sammen i 1 år. Datoen er tett opptil bursdagen hans. Jeg vil gjerne gi han en litt større gave som dekker begge dagene, enn en til hver dato. Prisen tenker jeg kan ligge på rundt 1000kr. litt om han: Han blir 29. Han er ung til sinns, og liker ekstremsport, spesielt downhill sykling Han digger Jokke og valentinerne Han hadde neppe digga å få klær Ikke helt smykketypen.. Han har alt elektroniske duppeditter en kan tenke seg Har ingen bilder av han og jeg sammen (utrolig nok) Han trener kun om han MÅÅ Ja.. noen forslag? Jeg sliter slik med å komme på noe bra. Et bilde av meg selv pluss noe virker litt rart for min del. Og jeg er verdens mest elendige kokk, så middag er utelukket! Han er langt flinkere enn meg.
Caramela Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Nå vet ikke jeg pris på slikt, men hva med å ta han med på rafting eller en annen form for ekstremsport? Ok, fant akkurat ut pris lå ca på 2000, litt i overkant av hva du hadde tenkt. Hm, kanskje en dag med paintball, gocart, middag ute og en liten ting ved siden av? Vanskelig med gaver, sliter hvert år! hehe
Humleblomst Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Det er kanskje bedre å gi ham en opplevelse enn å stresse for å finne en gjenstand å gi ham. Jeg vet ikke hvor dere bor, men du kan kanskje få noen ideer her? Eller hadde det vært noe å skaffe dere billetter til et stand-up show?
Bomullstrusa Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 "Alle" gutter liker kniver! De har dem i alle fasonger og til alle bruksområder i sportsbutikken. De fleste ligger på 500-1000kr. Noen over og noen under
Humleblomst Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 "Alle" gutter liker kniver! De har dem i alle fasonger og til alle bruksområder i sportsbutikken. De fleste ligger på 500-1000kr. Noen over og noen under Jeg tror min samboer hadde blitt skikkelig skuffa om han hadde fått en kniv til bursdag og ettårsdag. Han hadde ikke hatt noe å bruke den til, hvis det ikke var en kokkekniv, og det har vi mer enn nok av. Men så er min samboer mer av den rolige, bok-lesende, "blir glad for klær så lenge han får lov til å bytte dem om de ikke passer"-typen.
Caramela Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 "Alle" gutter liker kniver! De har dem i alle fasonger og til alle bruksområder i sportsbutikken. De fleste ligger på 500-1000kr. Noen over og noen under Her hadde min også blitt skuffet. Men han hadde derimot blitt strålende fornøyd med en lifesize Chuckydukke! Snåle guttene er
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Hva med noe stilig sykkelutstyr? En skikkelig carbon-hjelm, noen kule sykkelhansker, sånne ting? En venninne kjøpte en tøff hjelm og fikk en til å lage et skikkelig flott design på den med airbrushing. Han fikk også "gavekort" på en airbrush-jobb på sykkelen sin. Men det var jo selvsagt litt dyrt også... Hmm... Nei, jeg vet ikke helt. Hoppestokk? De finnes for voksne også
Humleblomst Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Forresten, liker han tegneserier? De kommer jo i alle fasonger og varianter, kanskje du kunne finne en samlebok eller noe? Men kanskje ikke akkurat "bamse verdens sterkeste bjørn". :gjeiper:
Gjest TS Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Hehehe, må le når jeg leser svarene deres, spesielt den med chuckydukken. Menn kan bli superglade for de merkeligste ting ja Takk for svar da, det hjalp meg. Tror jeg skal lete litt rundt etter en sånn hjelm-ting, han klager på sin.. Greia er at vi bor enda ikke sammen, så er litt vanskelig å vite akkurat hva han trenger osv. Kan jo hende han har ting liggende jeg ikke vet om, eller at han har bestilt ny hjelm, men jeg vet ikke fordi jeg ikke ser noen regning o.l. Men jeg får jobbe med saken! han fortjener virkelig noe bra :rødme:
Gjest antigartner Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Det er kanskje bedre å gi ham en opplevelse enn å stresse for å finne en gjenstand å gi ham. Jeg vet ikke hvor dere bor, men du kan kanskje få noen ideer her? Eller hadde det vært noe å skaffe dere billetter til et stand-up show? Enig med deg! Konsertbilletter, standup eller et annet show bruker å være en vellykket gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå