Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Er det greit å passe en på 1år, og bare kjører bil med han? ikke ute å leker, ikke blir sunget for mm... Hva ville du sagt til dagmamman?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Er det greit å passe en på 1år, og bare kjører bil med han? ikke ute å leker, ikke blir sunget for mm... Hva ville du sagt til dagmamman? Nei det er ikke greit. Om jeg skulle hatt dagmamma for mine barn, hadde jeg forventet lek (ute og inne), stimulanse og at de hadde blitt tatt vare på. Ikke bare blitt plassert i en bil. Om min dagmamma hadde vært slik hadde jeg rett og slett funnet en ny.
Gjest Mor til Marius Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Er det noe hun har gjort ofte? isåfall snakk med henne om va som er grunnen til at hun alltid er ute å kjører bil me ungene framfor å la barna få springe rundt å leke, har hun ingen god grunn eller ikke vil endre på dette er det jo ikke noe annet og gjøre en å bytte dagmamma.
LoppeLise Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Nei jeg ville ikke ha syntes at det var greit. For det er vel ikke det du "betaler" henne for å gjøre? Om det ikke er en du kjenner tror jeg at jeg ville ha prøvd å finne en annen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå