Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har en fyr jeg ikke er sammen med, men vi treffes ca 1 - 2 ganger i uka for sex. På fredag kontaktet han meg, men da hadde ikke jeg tid så det ble ikke noe. I helga har han vært på guttetur, og via en felles kamerat (som ikke kjenner mitt og Loverboy sitt forhold) så fikk jeg vite at det var jenter der også. Ble med en gang litt 'sjalu'/ fikk en ekkel følelse i kroppen... Så tenkte jeg at jeg fikk vente til i dag, for hvis alt er som det pleier så vil jeg antageligvis få en melding før lunsj en gang (kjenner gangen nå). MEN - har ikke hørt noe fra han. Og sitter her med en dårlig klump i magen. Er redd han har funnet seg noen i helga.... Hvordan skal jeg få funnet ut det? Kan nesten ikke spørre han rett ut. Vi har ingen forpliktelser overfor hverandre, men skjønner jo at jeg har følelser for fyren... Også er jeg jo redd for sykdommer... Hva ville dere gjort?
Supramundane Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hvis jeg hadde hatt et slikt forhold til en mann, så hadde jeg faktisk stilt det kravet at han ikke skulle ha ligget med noen andre. Hvis det ikke var OK, så hadde han ikke kunnet være min "pulevenn" heller. Så da er det jo bare å spørre, og å si at du er ikke med mer hvis han ligger med andre også.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Hvis jeg hadde hatt et slikt forhold til en mann, så hadde jeg faktisk stilt det kravet at han ikke skulle ha ligget med noen andre. Hvis det ikke var OK, så hadde han ikke kunnet være min "pulevenn" heller. Så da er det jo bare å spørre, og å si at du er ikke med mer hvis han ligger med andre også. Dette har jeg egentlig tatt som en selvfølge... Men ikke sikkert han er ærlig mot meg, da. Spesielt ikke siden vi ikke har snakket om forpliktelser etc. Men tviler på at han ville innrømmet et fyllenummer eller en fylleflørt, gutter er gutter... Og helt ærlig - vil ikke være 'pulevenn' med han hvis han har flere i hyllene sine... Han er sikkert ikke noe å samle på, men sliter med følelsene mine..... TS
Kara W Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Har man ikke pratet sammen om hvor grensene går så kan man ikke bare forvente at den andre har de samme grensene som deg. For noen er det helt naturlig at man kan ha sex med hvem som helst når man har en pulevenn, akkurat som det er like naturlig for andre at man ikke kan det. Har du ikke fortalt ham at du ikke vil at han skal ha sex med andre, så kan jeg desverre ikke se at han har gjort noe galt. Den eneste løsningen er desverre bare å ta en prat med ham, og finne ut om dere vil fortsette å være pulevenner eller ikke.
Caramela Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Har man ikke pratet sammen om hvor grensene går så kan man ikke bare forvente at den andre har de samme grensene som deg. For noen er det helt naturlig at man kan ha sex med hvem som helst når man har en pulevenn, akkurat som det er like naturlig for andre at man ikke kan det. Har du ikke fortalt ham at du ikke vil at han skal ha sex med andre, så kan jeg desverre ikke se at han har gjort noe galt. Den eneste løsningen er desverre bare å ta en prat med ham, og finne ut om dere vil fortsette å være pulevenner eller ikke. Signerer denne.
Possibly Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Det beste er nok å spørre om han har funnet noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå