Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Skal på en slags event der vi skal sitte ved et bord og ha tema UK (England, Storbritannia veit dere). Forslag til hva jeg kan ta med, evt kle meg som?
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Spice girls Sånn hatt med det britiske flagget Dronning Elisabeth En skotsk type med kilt
angeleyes Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Ting jeg forbinder med UK er: - fotball - sekkepipe - sjømosteret Lock ness - kongefamilien - te - spesielle parlamentordningen - britiske imperiet og storhetstiden -kilt - spesielle aksentene Du kan jo ta på deg en fotballdrakt eller kilt og ta med i alle fall et bilde av kongefamilien og flagget.
Kara W Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Sort dress og bowlerhatt er jo også veldig britisk. Ellers så ville jeg prøvd å få tak i en sånn flagg-kjole som hun ene Spice-Girlen hadde.
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Jo takk for tips, var en del artig her...den flagg-kjolen til Geri skulle jeg gjerne hatt, men hvor skaffer man seg noe slikt?
Gjest c-cup Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Enten: Joggedress med buksene nedi sokkene. Adidas-sko. Jenter: Hår i stram hestehale ("Croydon facelift"). Masse svart markara/eyeliner, blå øyenskygge, tynt nappede øyebryn. Gutter: kort. Caps i Burberry-mønster med bremmen i en 90 graders vinkel fra hodet. Masse billige "gull"smykker. Eller: Menn: Barbert hode, rugby/fotball-trøye (hvit med st. George). Adidas-bukser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå