Gå til innhold

Sperret nettside

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben er facebook blitt sperret. Finnes det noen "omveier" man kan gå for å komme inn allikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men "syens det" når du går inn på fb den veien?

- at man kan få en advarsel siden man har gått inn på en sperret side?

Skrevet

Vente med å gå inn på Facebook til du har fått fri?

Skrevet

Enig :)

Fatter ikke hvorfor folk på död og liv MÅ inn på nettsider som Facebook under arbeidstiden. Er jo ikke akkurat så spennende der da

Skrevet

Jeg har en jobb med mye døtid og det er tillatt å gå på nett i døtiden tiden.

Heller det enn å dingle med bena. De kjøper jo ikke inn aviser her. Så det er ikke det at det på død og liv er så viktig. Men litt underholdene for noen minutter. Ikke vær så negativ, bare fordi du selv ikke er enig!

Jeg spør, fordi jeg lurer.

Skrevet

He he he, skjønner du ikke at dette er den nye folkesykdommen da...., nei og nei sier jeg og det er nesten synd på de av dere som er så forbannet opphengt i denne F.B at dere ikke klarer å droppe denne noen timer mens dere er på jobb. Hadde du vært min ansatt og jeg fant ut at de drev å brukte F.B selv etter forbud hadde jeg tatt tak i nakken og buksen hos deg og hivd deg på hodet ut av arbeidsplassen.

Voks opp og bli litt mer seriøs!

Skrevet

Alle requests mot facebook og slikt blir gjort serverside bak proxyen. Proxy'en gir deg et slags bilde av facebook, og dine requests blir gjort mot vtunnel. Så de kan IKKE detektere hvilke sider du browser bak vtunnel og lignende applikasjoner. Requestet blir også hashet, dvs en lik kan se slik ut:

http://vtunnel.com/index.php/1010110A/8ffc...33b1dc04e917717

Klarer du å finne facebook i den HEX-stringen? ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet
He he he, skjønner du ikke at dette er den nye folkesykdommen da...., nei og nei sier jeg og det er nesten synd på de av dere som er så forbannet opphengt i denne F.B at dere ikke klarer å droppe denne noen timer mens dere er på jobb. Hadde du vært min ansatt og jeg fant ut at de drev å brukte F.B selv etter forbud hadde jeg tatt tak i nakken og buksen hos deg og hivd deg på hodet ut av arbeidsplassen.

Voks opp og bli litt mer seriøs!

Lær deg å bruke punktum og komma.

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Har dere som må på liv og død facebooksurfe på jobb hørt om en BOK?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...