Gjest hyggelig Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg har lyst til å prøve meg på scrapping, og har kjøpt inn litt av hvert. Problemet er bare at jeg ikke er så veldig fantasifull... Jeg skulle ønske noen kunne gi meg et enkelt steg for steg kurs, gjerne med noen basicknep om det finnes. Noen som vet om det finnes kurs for dette i tromsø?
Gjest Marillia Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 (endret) Enten må du forhøre deg i butikker som selger scrappeutstyr, eller så kan du ta en titt på dette forumet: www.scrapping.no Det ligger en tråd der om scrappere i Tromsø, der er det helt sikkert noen som kan hjelpe deg Vil bare legge til at scrapping er kjempegøy, og det er utrolig lærerikt å være med på treff! Jeg har lært veldig mye av damene (har nemlig ikke registrert at der er menn enda) på forumet, mange av de er utrolig flinke! Endret 2. september 2008 av Marillia
Gjest hyggelig Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Takk for tipset, har logget meg inn på den nettsiden nå. Så mye fint folk klarer å lage der inne!
Gjest Marillia Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Ja, ikke sant! Man blir så utrolig inspirert når man ser alle flotte kortene, LO`ene og alle andre morsomme ting man kan lage! Det er en tråd der med forklaring på hva alt betyr, det er vel verdt å ta en titt på denne. Jeg startet å scrappe uten å vite hva omtrent noe betydde, og det ble straks litt enklere å skjønne ting med den forklaringen! Lykke til med scrappingen
Gjest hyggelig Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Ja, ikke sant! Man blir så utrolig inspirert når man ser alle flotte kortene, LO`ene og alle andre morsomme ting man kan lage! Det er en tråd der med forklaring på hva alt betyr, det er vel verdt å ta en titt på denne. Jeg startet å scrappe uten å vite hva omtrent noe betydde, og det ble straks litt enklere å skjønne ting med den forklaringen! Lykke til med scrappingen Leste akkurat den tråden med alle forklaringene. Veldig oppklarende Brukte en hel kveld igår på å lage eeen LO. Ble helt grei, men slettes ikke noe på nivå med de på forumet! Men øvelse gjør jo mester, så man får bare prøve videre. Hvor lenge har du scrappet da?
Gjest Marillia Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg har nok ikke holdt på i mer enn et halvt år med scrapbooking, og rundt et år med å lage kort. Jeg fikk helt dilla i vinter, og satt glatt oppe til kl 0200 om natta for å bli ferdig med en LO Om du finner tråden med alle skissene, så har du kommet langt på vei - jeg trodde først at jeg aldri i verden kom til å klare å lage en LO etter skisse, men ser i dag at dette med skisser er jo helt genialt! Selvsagt er det morsomt å lage uten også, men skisser er et godt utgangspunkt. Om du ser på de forskjellige konkurransene, så ser du hvor forskjellige LO`ene blir selv med samme skisse! Jeg bruker ofte en hel kveld på en LO, og mange ganger må jeg legge den bort for så å fullføre den etter noen dager. Jeg startet med å scrappe uten å vite noe omtrent, og ser at de første LO`ene ikke ble så verst, og så er det jo enkelt å stæsje de litt til i etterkant. Det er vel kanskje litt vanlig at man er litt forsiktig med stæsjingen til å begynne med? Scrappbooking er en utrolig gøy hobby, og selv om det tar mye tid; så storkoser jeg meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå