Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Håper noen kan hjelpe meg.

Nå som det er sommer er man gjerne lettkledd og det er lite med lommer på mine piratbukset og shorter.

Har hund som jeg lufter mye og skulle gjerne hatt noe jeg kunne oppbevart mobil, nøkler, lepomade og bæsjepose i. Passer seg ikke med veska da og liker heller ikke liten ryggsekk.

Har tenkt på rompetaske, men jeg vil ha en som er "fin" ( er tross alt litt forfengelig :) )

Men hvor kan jeg finne noe sånt ?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Tror jeg ville valgt en sporty utgave. Ta en runde i sportsbutikkene, mener å ha sett noe litt mer ok enn de grå med store adidas bokstaver på...

Skrevet

Og ikke kjøp sånn veske som skal henge foran på maven!

Alle som går med det her hvor jeg bor er nemlig over 80, har lyseblått hår, solskjerm i gull og bruker rullator! :roll:

(vet at min mening ikke nødvendig er den riktige, men her bare MÅTTE jeg si hva jeg mente)

:briller:

Skrevet

Alle som går med det her hvor jeg bor er nemlig over 80, har lyseblått hår, solskjerm i gull og bruker rullator!  :roll:  

:ler::ler:

Skrevet

Alle som går med det her hvor jeg bor er nemlig over 80, har lyseblått hår, solskjerm i gull og bruker rullator! :roll:

:hoho: Ser det for meg, ja! :D

Gjest Liten
Skrevet

Kom på innlegget ditt da jeg så servitørene på cafè Clodion i dag. De har en slags stor lomme med glidlås hengende på hofta, festet på et bredt belte i samme stoff som "lommen". Ser ut som de er laget i et slags lerretsstoff (svart).

Hvis du bor i Oslo kan det hvertfall være en idè å ta en tur til Clodion for å sjekke (ligger i Ths Heftyes gt på Frogner).

Skrevet

Jeg må vel "reklamere" litt igjen. H&M har noen i et slags grovere canvasstoff. Fargen heter vel naturhvit eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...