Gjest Gjest_Frøken Fryd_* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei sveis! Er det noen her som kan tipse meg om busselskap eller noen som leier ut buss i Oslo og omegn til en hyggelig pris? Vi har om nødvendig en av gjestene som er bussjåfør, så mangler bare bussen. Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det med transporten fra kirka til lokalet, og evt fra lokalet tilbake til byen på natta. Alle tips mottas med stor takk!!
Brud84 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hei Vi skal leie veteranbuss fra Lokal trafikkhistorisk forening i Oslo. (sporveismuseet på Majorstua) de tar 3000 kr inkl. sjofør og drivstoff.....
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Hei Vi skal leie veteranbuss fra Lokal trafikkhistorisk forening i Oslo. (sporveismuseet på Majorstua) de tar 3000 kr inkl. sjofør og drivstoff..... Er jo en fin tanke, men 3000kr er veldig dyrt?? Eller tar jeg feil? Skal dere kjøre langt? Vi tenker å leie buss fra kirka til lokalet, og det er maks 7km, om det ikke er kortere. Og da synes jeg det blir dyrt med 3000kr.,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå