Gjest Donna Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Nå er det to uker til jeg skal under kniven! jeg må si tiden har gått fort frem til nå. Jeg gleder meg - og gruer meg. Jeg har en del tanker om dette med smerter, komplikasjoner, størrelse. Jeg har fulgt med i den andre silikontråden og fått mye svar der ..og også hjelp til å greie å våge og ta avgjørelsen om å legge inn silikon. Men nå er den veldig lang - og en del har sikekrt fallt av og gidder ikke innvolvere seg lenger etter så lang tid og 30 sider. Grunnen til at jeg nå prøver meg på enda en tråd - er at jeg vil fokusere på størrelse. Og da er det mye møysommelig arbeid å lete etter det i den andre tråden som omhandler alt mulig anner rundt dette temaet også. Så jeg prøver Håper at dere vil delta med erfaringer ! :D Dere har jo vært snille og hjelpsomme hitil Altså. Jeg er en liten A nå - og skal legge inn ca 300 gram. Jeg vet at det er vanskelig å forutsi størrelsen og at man kan ende opp med litt for skjellig... Var dere reddest for at de skulle bli for store eller for små? Jeg er redd for å få digre kulerunde pupper. Men jeg er også redd for at de ikke skal synes ..at det liksom er forgjeves og at jeg likevel må gå med bh'er med innlegg etterpå. Hvordan ble størrelsen på puppene deres når dere ser det i forhold til hva dere ønsket dere Noen som satt igjen og følte de kunne lagt inn mer? Noen som faktisk syntes de var for store? Noen som ble skuffet? Og hvorfor? Hva med fassongen - hadde du ønsker om dette på forhånd - og ble du fornøyd? Jeg må nok være realistisk og ikke ha for store forhåpninger - men vil jo helst bli fornøyd da ... hååååper dere kommer med innspill nå da ..for nå er tiden så kort ...og jeg trenger å få litt "inside-information"
Camille Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Hei Virgo! Jeg må bare få slutte meg til dine grublerier og spørsmål! Har selv fulgt med på tråden og savner svar på de tingene du lurer på. Jeg skal opereres den 12/6...dvs. om 8 dager....grøss og glede! Jeg er ganske liten og slank og bruker idag en a-cup. Da jeg var til konsultasjon sa legen at jeg burde ta mellom 230-260...han helte mot 260 - jeg mot 230....og jeg aner virkelig ikke? Jeg tenker som deg at jeg vil at de skal synes, men ikke for mye...orker ikke innlegg mer, men vil ikke ha for store heller....huff! Hører jo endel fra de som har operert at de blir en smule 'skuffet' etter at hevelsene går ned ca. 2 uker etter operasjon....og det vil jeg virkelig ikke bli! Det er et enormt skritt for meg - jeg trodde aldri at JEG skulle gjøre dette - men nå gjør jeg det altså...! Spent på å høre fra noen som kan gjøre oss sikrere med tanke på størrelse...og hyggelig å 'følge' deg Virgo! Klem Camille
HellyBelly Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Hei! Jeg hadde A-cup fra før, og la inn 200. Etter at hevelsen gikk ned, ble jeg først litt skuffa fordi jeg hadde trodd de skulle bli litt større. I ettertid ser jeg at det faktisk var nok, ellers ville jeg ha fått en "brå overgang", som det kalles. Jeg er en typisk forsiktig jente som ikke er spesielt opptatt av å vise fram min "sexy" sider utenom hjemmet, så jeg var selvfølgelig mest redd for at de skulle bli for store. Jeg er fornøyd med størrelsen, og jeg tror nok det var 200 som passet meg best! De har forresten også blitt veldig runde, men det syns jeg bare er kult... Håper dette ga noe svar på spørsmålene dine...
Gjest Trampe Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 Hei! :D Hevelsen min er så og si gått ned nå. Jeg er kjempefornøyd med mine pupper. Jeg fikk lagt inn 260 g proteser og gikk fra aa cup til c cup. Kirurgen lurte på om jeg ville se operert ut eller om jeg ville ha det naturlig. Jeg sa selvfølgelig at jeg ville ha det naturlig. Men, det er hvist noen som vil at det skal vises at man er operert. Han sa også at man måtte se hva man fikk plass til, det er ikke sikkert det er plass til så mye man vil ha. Selve operasjonen og tiden etterpå har gått kjempefint. Det er virkelig ingenting å grue seg for. Man får smertestillende og man er oppe å går bare en times tid etter inngrepet. Selv gikk jeg fra operasjonssalen til senga mi, leste et blad og dro hjem. Det jeg har hørt fra de fleste som har lagt inn proteser er at de gjerne hadde ønsket seg litt større, men at de er fornøyd. Legen vet best han gjør slike operasjoner hver dag hele året... Han ser hva som ser penest ut på deg. Og det er jo det viktigste. :enig_animasjon: En ting er iallefall sikkert, DETTE SKULLE JEG GJORT FOR 10 ÅR SIDEN!!! Hadde jeg bare hvist....
Liza Skrevet 6. juni 2003 #5 Skrevet 6. juni 2003 hei virgo! :D gammelt nytt det jeg kommer med, men.. :smile: jeg hadde 75a, skulle egentlig legge inn 300, men det ble lagt inn 350. egentlig synes jeg det ble passe str, men ovenfor folk jeg kjenner, synes jeg de ble litt for store.er fortsatt ingen utenom sambo som vet om det.. MEN, dere skal være klar over at det kan "skje" ting som ikke står i info fra klinikken! jeg fikk f.eks dubble bubble, vet ikke hva det heter på norsk, fordi jeg ikke fikk høre noe om at det kunne skje!, og det er en slags "pølse" utenom på puppen, så den blir litt sånn dobbelt-pupp. em annen ting er folder i protesen. dubble bubble kan komme på damer som har hengepupper fra før, etter graviditet og etter amming. folder kan komme på svært tynne jenter med lite fettlag under huden. vel. for det første: jeg var vel så langt unne heng man kunne komme, jeg har jo ikke rukket å gått gravid og ammet siden 3april -opr.dato- så dette stemmer ikke på meg. fikk beskjed da jeg ringte klinikken at det kunne være luft. for det andre: jeg har og fått folder i protesene, jeg er ABSOLUTT ikke svært tynn, og har IKKE lite fettlag under huden... så dette stemmer heller ikke. foldene kan forresten sees, så det kan hende det er derfor det ser ut som om jeg har dubble bubble. er vel ikke nødvendig å si at jeg ikke er så veldig fornøyd lenger? skal på kontroll om en måned, skal se om det har blitt borte til da, for det kan gå bort av seg selv. uansett har jeg ett års "garanti", men helt ærlig så forbereder jeg meg på en "redo".... og dette synes jeg er helt forjævelig, for jeg har tross alt betalt 25000kr for det, og spart og tenkt på dette i flere år! så utrolig typisk at når jeg først har bestemt meg forr å gjøre noe så drastisk, så blir det ikke bra1 har ikke kjøpt meg en eneste bh enda, eller prøvd bikinier, samboern var med da jeg skulle kjøpe her om dagen, men var så flau over utseende på disse her at det ble pinlig for min del..
Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #6 Skrevet 6. juni 2003 Guri så leit da !!!! :o Skikkelig skremmende å lese - for dette fikk heller ikke jeg høre på klinikken! Det er jo absolutt ikke dette man ønsker å oppleve når man har spart - og gledet seg og gruet seg ...og gått gjennom et slikt inngrep !!!' Folder var jeg klar over at man kunne få - men visste ikke at de syntes ..og trodde også det var sjelden ....men sjelden eller ikke sjelden - når det rammer en så er det jo forferdelig ! Det er jo ikke sikkert det passer å gå gjennom nytt inngrep heller. For min del så vil ikke det gå - siden jeg har jobb i barnehage - og det der er masse løft og jeg nå kombinerer det med ferie. huff - jeg håper virkelig at du får ordnet på dine eller at de blir bra av seg selv - det må være fryktelig trist å ikke blir fornøyd! jeg er glad for at du skrev om det - så kan jeg ha det i tankene. Lykke til Liza !!!!! *trøste klem*
Barbie Skrevet 6. juni 2003 #7 Skrevet 6. juni 2003 VIRGO: -Hva du enn gjør,IKKE bli så stor som avataren min da.. :-? Please Lykke til forresten. Barbie
Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #8 Skrevet 6. juni 2003 Hihi ...næææææ ingen fare for det fra min side Hvem sine pupper er det forresten du har i avataren din da? (hvem er gal nok til å få laget innebygget airbag? :o )
Barbie Skrevet 6. juni 2003 #9 Skrevet 6. juni 2003 Aner ikke hvem som er eier av disse melonene... Kom bare over dem på nettet,og synes de bare var fryktelig morsomme. Barbie
Liza Skrevet 6. juni 2003 #10 Skrevet 6. juni 2003 men det går visst veldig opp og ned med hva jeg synes om dem, merker jeg! :blunke: idag synes jeg de er helt fine. håper folder og dubble bubble går bort til juli, da jeg skal på kontroll! men som sagt,str synes jeg er fin. når jeg går ute blant folk i oslo, skyter jeg brystkassa frem (eller skal vi heller si brystene? ) og er ganske stolt...
Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #11 Skrevet 6. juni 2003 Hehe det vil jeg også !!!!!( ha noe å vise frem altså :blunke: )
Madison Skrevet 6. juni 2003 #12 Skrevet 6. juni 2003 (puhhh...hadde tenkt å spørre om de var dine jeg Barbie..) :o
Noravind Skrevet 6. juni 2003 #13 Skrevet 6. juni 2003 Jeg var jo livredd og hadde total panikk for å få for store pupper. At de skulle bli for store var hovedbekymringen min når det gjaldt operasjonen. Men, ja jeg må innrømme det og skjønner ikke helt hvorfor jeg tenker slik... Nå i ettertid hadde jeg ikke lagt meg under dyna for å grine hvis de hadde vært hakke større. Kanskje bli jeg påvirket litt av dere andre som har fått C-cup. Virker som det er den str. de fleste har havnet på. Var det liksom vert å gå gjennon operasjonen og altting får så å "bare" få en liten B-cup? Gruble,gruble.... Ja, sånn tenker i alle fall jeg nå etterpå. Men samboer og venninner synes jeg ikke burde hatt større.... Sorry folkens hvis jeg høres helt teit ut nå, men dette var nå mitt ærlige svar...
Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #14 Skrevet 6. juni 2003 Synes det var et fint svar jeg Vil jo heller ikke sitte igjen og føle at jeg burde fått lagt inn mer ..at de ikke er store nok og at jeg føler jeg fremdeles må gå med innlegg og pushups ........ Men når man er en liten A - så er det så vanskelig å forestille seg hvor stort en B eller en C cup ser ut. Kan jo ikke akkuratt spørre noen heller ........ har du tatt bilder av dine Noravind?
Liza Skrevet 6. juni 2003 #15 Skrevet 6. juni 2003 og jeg er helt og absolutt enig, noravind! derfor tar jeg det ikke så tungt at jeg synes de er litt store når jeg er sammen med folk jeg kjenner godt -for jeg vil ikke at de skal se noe- for om morgenen når jeg står og ser på dem i speilet, er de helt perfekt i str, små ville kanskje noen sagt, tilogmed! de er en helt normal gjennomsnittsstr. om noen hadde sett dem hadde de ikke tenkt noe over dem. (skal kanskje få sambo til å helpe meg m å legge ut link m bilde, så kan dere se og bedømme selv) jeg trodde at en b-cup ville bli helt passe til meg, men nå har jeg nok en c, det er helt passe. min hovedbekymring var og at de skulle bli for store, og at noen skulle legge merke til det. jeg sa jo på første konsultasjon at jeg ville legge inn 200!! ihvertfall ikke mer enn 250, det var jo enoermt mye, da kom jeg til å bli KJEMPEstor! :o også ble det 350 og veldig bra...
Gjest Donna Skrevet 7. juni 2003 #16 Skrevet 7. juni 2003 Jeg fikk høre at et sted mellom 275 og 300 ville være bra. Da ville det bli en B cup. Men det virker liksom så lite? Jeg er 162, og ca 58-60 kg. Og er jo redd de blir for store - og at de blir for småe ......håper jeg vår snakket med legen før operasjonen ...at han lar meg se på bilder og evt prøve innlegg igjen. Burde vel hatt med en vanlig bh da....... Nå skal jeg ut og se på sportsbh. Aner rett og slett ikke hvilken størrelse jeg skal satse på ........får vel se om jeg våger spørre noen i butikken ... :oops: Håper du får lagt ut link Liza ..... eller kanskje ikke det er lov.
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2003 #17 Skrevet 7. juni 2003 Virgo, hva slags sports-bh har du tenkt å kjøpe (merke, modell) og hvor? Klem Camille
Noravind Skrevet 7. juni 2003 #18 Skrevet 7. juni 2003 Legen min har jo tatt før og etterbilder, men jeg har ingen private selv da... Kanskje det er litt anderledes å se sine egne pupper på bilde, få det litt på avstand på en måte...hmm.. Ja,ja...med tanke på hva jeg hadde før så er jo min nye pupper gigastore. Har vent meg fort til dem, så nå føler jeg liksom at når det gjelder mine nye pupper så er jeg i katogorien små fortsatt (sammenlignet med venner rundt meg). Men sambo synes jeg har fått kjempe store...he,he...han var jo ikke vant til noe før da... Nei, jeg skal slutte å tulle slik. Er bare tøv av meg å holde på å tenke på denne måten. Jeg skal være fornøyd og glad for at operasjonen var vellykket Men jeg tror det ligger noe sant i det mange sier; at man heller skal ta litt mer enn litt for lite silikon...
Gjest Donna Skrevet 7. juni 2003 #19 Skrevet 7. juni 2003 Var på Lindex og kikket på sports'bh .......men de hadde ikke min størrelse - bare store størrelser ..... Så jeg får stikke innom å kikke senere en gang ....husker ikke helt hva merket heter jeg ...men de såg solide ut - og hadde bred kant nederst ...lukking bak desvere - men det er jo bare å snu den rundt etterpå likevel - så det går vel greit .. Irriterende at jeg ikke fikk fikset dette i dag når jeg skulle !!! Så fint du er fornøyd Noravind :D Tror som du sier at litt større er bedre enn litt for små. Er de for store kan man vel holde de litt samlet med en strammere bh .....er de for små - så kan man ikke gjøre stort annet enn fortsatt å fylle i innlegg
Gjest Donna Skrevet 8. juni 2003 #20 Skrevet 8. juni 2003 Huff !!! Se her da !!!! : http://www.dagbladet.no/pds/1998/01/22/53640.html Ikke rart mange er negative om det er sånn de ser for seg alle med silikonpupper !!! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå