Gå til innhold

Hagen er viktig for meg, vanskelig å finne hus til vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i hage og tomt og er litt redd for at jeg må sette visninger og husjakt til side når snøen kommer? Får man samme idè om hvordan det er ute i hagen eller er det vanskelig på vinterstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hagen er så viktig, så ville jeg ikke sett på hus mens det er snö.

Jeg leide et hus en gang, da var det en meter snö og hagen var stor.

Tenkte at hagen sikkert ikke var så ille, det så jo fint ut det jeg kunne se.

Våren kom, og HELE plenen var "klumpete og humpete" Gikk ikke ann å sitte der med stol, da stolen aldri klarte å stå stödig.

Men så lenge det ikke er snö, så kan du jo titte litt da...det er jo ikke så lang tid med skikkelig snö lengre

Skrevet
Om hagen er så viktig, så ville jeg ikke sett på hus mens det er snö.

Jeg leide et hus en gang, da var det en meter snö og hagen var stor.

Tenkte at hagen sikkert ikke var så ille, det så jo fint ut det jeg kunne se.

Våren kom, og HELE plenen var "klumpete og humpete" Gikk ikke ann å sitte der med stol, da stolen aldri klarte å stå stödig.

Men så lenge det ikke er snö, så kan du jo titte litt da...det er jo ikke så lang tid med skikkelig snö lengre

Godt poeng :) Takk!

Hehe, typisk meg å bekymre meg for dette allerede nå..men bedre å være føre var :)

Skrevet

Ja du burde jo ha det i bakhodet iallefall.

Og om dere evnt kjöper hus mens det er snö, så regn med at du kan måtte bruke noen tusen på å havre opp plenen og så ny plen, evnt reparere gjerder, fikse blomsterbed som ikke ser ut i måneskinn osv =)

Skrevet
Ja du burde jo ha det i bakhodet iallefall.

Og om dere evnt kjöper hus mens det er snö, så regn med at du kan måtte bruke noen tusen på å havre opp plenen og så ny plen, evnt reparere gjerder, fikse blomsterbed som ikke ser ut i måneskinn osv =)

Hehe, så sant så sant :) Takk igjen :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...