Barbie Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg har en del noveller som jeg skrev på vidregående,og lurer på om disse kan brukes til noe.... Fikk karakterene 5-6 på alle sammen,og kunne kanskje tenke meg å sende de til et eller annet ukeblad. Tar alle i mot slike noveller,eller er det bare spesielle blader? Noen som vet? Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Hva med å tipse Gry om dem da. Hun legger jo om KG og tar imot skriblerier. Du får ikke betalt da, men er vel kjekt å vite at mange leser det du har skrevet? Sjekk her for mer info: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=32126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 4. juni 2003 #3 Del Skrevet 4. juni 2003 De tar i mot noveller. Men mest romantisk der de får hverandre til slutt osv. og krim - i alle fall Allers, NU osv. Hvorfor ikke sende de til et forlag i stedet, og få en vurdering, evt. utgivelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå