Gjest Ansjoni Skrevet 2. september 2008 #21 Skrevet 2. september 2008 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni
Solstrålejenta Skrevet 2. september 2008 #22 Skrevet 2. september 2008 Ifølge Cosmobellas egne hjemmesider er Miranda i Stavanger den eneste salongen i Norge som er offesiell leverandør av Cosmobella kjoler... Var det denne salongen du var i? Isåfall kan du jo sikkert finne igjen kjolen din på hjemmesidene til Miranda
Suzy Skrevet 2. september 2008 #23 Skrevet 2. september 2008 har sjekket ut nr 7242 men det var ikke den desverre.. kjolen "min" går rett av ved bysten, har et helt glatt skjørt og draperingene er kun pæå tvers over magen.. har sett gjennom alle kjolene på cosmobella.com men kjolen er ikke å finne.. nesten sånn at jeg begynner å lure på om butikken har løyet til meg, at det ikke er en orginal cosmobella kjolen, men en "fake".. må vel bare innse at jeg ikke kan få den kjolen... Så kjedelig! Hva med å ringe butikken Solstråle lenket til og høre med dem om de gjekjenner kjolen etter din beskrivelse og kan hjelpe deg?
covergrl Skrevet 2. september 2008 Forfatter #24 Skrevet 2. september 2008 Ifølge Cosmobellas egne hjemmesider er Miranda i Stavanger den eneste salongen i Norge som er offesiell leverandør av Cosmobella kjoler... Var det denne salongen du var i? Isåfall kan du jo sikkert finne igjen kjolen din på hjemmesidene til Miranda ja! miranda var navnet på salongen!!! thank u!! ja jeg vet de er den eneste offisielle leverandøren, den fungerer som grossist for brudesalonger over hele landet.. ska stikke innom siden deres å se om jeg kan finne kjolen der jeg :D tusen,tusen takk :D
covergrl Skrevet 2. september 2008 Forfatter #25 Skrevet 2. september 2008 Så kjedelig! Hva med å ringe butikken Solstråle lenket til og høre med dem om de gjekjenner kjolen etter din beskrivelse og kan hjelpe deg? jeg kan ringe dem men saken er den (som jeg har nevnt tidligere i diskusjonen) at de ikke kan oppgi navnet på kjolen og hjelpe meg mer med internett sider enn de allerede har gjort.. de vet også hvilken kjole der er snakk om da de har meg i kunderegisteret sitt.. men jeg håpte på at jeg slapp å gå den veien FØR jeg evt bestemmer meg for å kjøpe kjolen..
Possibly Skrevet 4. september 2008 #26 Skrevet 4. september 2008 Jeg har hørt fra andre at de også ikke har fått vite navnet på kjolemodellen sin i salongen. At de kanskje bare får vite salongens navn på kjolen så du kan finne den igjen hvis du kommer tilbake. Synes også dette er veldig rart! Da jeg var i salong skrev salongen opp både merke og modell på de kjolene jeg prøvde så jeg skulle vite hvem det var... Men jeg skjønner jo samtidig hvordan salongene tenker -for det er jo mange av oss som prøver kjolene i salong for så å kjøpe dem brukt eller på nett... Ja, når du sier det, så vet jeg per dags dato ikke hva slags modell kjolen jeg kjøpte i brudesalong er. Det står ikke noe sted på kjolen eller på kvitteringen.
simba80 Skrevet 7. september 2008 #27 Skrevet 7. september 2008 Det kan jo hende at kjolen er en eldre modell, fra i fjor eller før det, og at den ikke ligger på nettsiden pga det?
covergrl Skrevet 7. september 2008 Forfatter #28 Skrevet 7. september 2008 Det kan jo hende at kjolen er en eldre modell, fra i fjor eller før det, og at den ikke ligger på nettsiden pga det? var det jeg også tenkte, men jeg har søkt opp gamle modeller fra cosmobella, helt tilbake til år 2003 kolleksjonen og desverre er ikke kjolen der..
Gjest ertona Skrevet 8. september 2008 #29 Skrevet 8. september 2008 var det jeg også tenkte, men jeg har søkt opp gamle modeller fra cosmobella, helt tilbake til år 2003 kolleksjonen og desverre er ikke kjolen der.. Gremmes over Miranda, de har så utrooolig dårlig holdning til kundene. En jeg kjenner/vet av (noe midt i mellom) fant en kjole der som hun ville kjøpe, men de som jobbet der og særlig hun innehaveren selv, var bare kjempebitchy, så det endte med at hun ikke ville handle der. Hun tok turen til en annen salong for å kjøpe den der i stedet, de ville bestille den opp for henne. Men siden Miranda er grossister for hele landet og tydeligvis har stålkontroll på alle kjoler, fikk den salongen beskjed om da de bestilte at de visste hvem den kjolen var til og ikke kunne levere den fordi de mistenkte at denne kundene egentlig hørte til deres eget distrikt og dermed ikke hadde LOV til å handle i andre salonger i landet. Hørt sånt? Greit at de har avtaler med forhandlerene men om jeg velger å reise fra Oslo til Tromsø for å handle der så kan da ikke noen nekte meg det? Har hørt om andre som har vært veldig fornøyd da, men for meg trekker sånne episoder så innmari ned. Kan de ikke fortelle deg hvilken kjole det er så er ikke kjolen verdt pengene heller. Selv om jeg forstår at det egentlig ikke er så enkelt, hvis du først har "forelsket" deg... dessverre er de sikkert alt for klar over det også Forresten, er du sikker på at kjolen din ikke er vist i en annen fargekombinasjon på nettet?
covergrl Skrevet 8. september 2008 Forfatter #30 Skrevet 8. september 2008 Gremmes over Miranda, de har så utrooolig dårlig holdning til kundene. En jeg kjenner/vet av (noe midt i mellom) fant en kjole der som hun ville kjøpe, men de som jobbet der og særlig hun innehaveren selv, var bare kjempebitchy, så det endte med at hun ikke ville handle der. Hun tok turen til en annen salong for å kjøpe den der i stedet, de ville bestille den opp for henne. Men siden Miranda er grossister for hele landet og tydeligvis har stålkontroll på alle kjoler, fikk den salongen beskjed om da de bestilte at de visste hvem den kjolen var til og ikke kunne levere den fordi de mistenkte at denne kundene egentlig hørte til deres eget distrikt og dermed ikke hadde LOV til å handle i andre salonger i landet. Hørt sånt? Greit at de har avtaler med forhandlerene men om jeg velger å reise fra Oslo til Tromsø for å handle der så kan da ikke noen nekte meg det? Har hørt om andre som har vært veldig fornøyd da, men for meg trekker sånne episoder så innmari ned. Kan de ikke fortelle deg hvilken kjole det er så er ikke kjolen verdt pengene heller. Selv om jeg forstår at det egentlig ikke er så enkelt, hvis du først har "forelsket" deg... dessverre er de sikkert alt for klar over det også Forresten, er du sikker på at kjolen din ikke er vist i en annen fargekombinasjon på nettet? wow!! dette hadde jeg seriøst ALDRI trodd de kunne gjøre!! jeg fikk kjempe god service, og jeg hører egentlig til et annet distrikt, men fortalte de på miranda at jeg ikke ville handle med de som driver her fordi jeg fikk drit dårlig behandling der.. og det var ihvertfall helt greit.. men av alle salongene jeg har vært innom er det kun Miranda og Agape i stavanger som har ønsket å hjelpe meg.. på Miranda sa de også at den kjolen jeg prøvde var den siste i landet så jeg måtte bestemme meg kjapt, men hvis jeg virkelig ville ha kjolen så skulle de gjøre alt for at jeg skulle få den.. men de er vel muligens slik som alle andre salonger da, plukker ut de som "fortjener" å få hjelp.. men siden jeg ikke finner kjolen på nettet og de ikke vil oppgi nr sånn at jeg kan få min forlovedes samtykke så kommer jeg heller ikke til å kjøpe kjolen.. det er synd og trist men jeg kjøper ikke en kjole til 10500 uten at min kjære er enig i den.. har sett gjennom alle kjolene i alle fargekombinasjoner men kjolen er ikke å finne.. begynner NESTEN å lure på om de bare har tatt en kjole fra et annet merke og sydd på cosmobella merket for å få solgt den til en høyere pris.. høres kanskje sykt ut men jeg begynner faktisk å lure..
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #31 Skrevet 9. september 2008 Jeg er sikkert langt ut på jordet, men er denne noe i nærheten? http://www.kvinneguiden.no/brudekjolegalle....php?cat_id=179 (modell 7067) Eller kanskje denne? http://brudogbliny.no/cosmobella2.htm (modell 7167) Fortsatt lykke til med jakten kan tenke meg det er frustrerende!
covergrl Skrevet 9. september 2008 Forfatter #32 Skrevet 9. september 2008 Jeg er sikkert langt ut på jordet, men er denne noe i nærheten? http://www.kvinneguiden.no/brudekjolegalle....php?cat_id=179 (modell 7067) Eller kanskje denne? http://brudogbliny.no/cosmobella2.htm (modell 7167) Fortsatt lykke til med jakten kan tenke meg det er frustrerende! wow det er absolutt det nærmeste det har vært!! tuuusen takk.. er ikke helt den samme kjolen, men nr 7067 er lik.. forskjellen er at draperingene er kraftigere på "min" kjole og i stedet for blomsterdekor øverst og ned langs skjørtet, er det mer en et slags paljettbånd som går der.. men tusen takk, nå kan jeg jo kanskje se om jeg finner denne i stedet, siden den er så lik og jeg har nr til den :D det er veldig frustrerende.. men sånn er vel livet, det skal ikke være enkelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå