covergrl Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 okay.. kanskje ikke helt krise da, siden jeg har en annen nydelig kjole får hånd også, men en liten nesten krise er det.. sist helg var jeg i stavanger for å besøke hun som skal være min forlover.. vi stakk innom en brudesalong, og der var den.. en skjønnhet av en brudekjole som var som skapt for meg.. det var en nydelig kjole fra cosmobella, a-linjeformet, stroppeløs, enkel, med et "strassbånd" over bysten og ned langs skjørtet.. draperinger på magen.. saken er den at jeg ikke ville bestemme meg der og da fordi jeg ville at min kjære forlovede også skulle få se kjolen, og ekspeditrisen forsto det og sa jeg ville finne kjolen på nettet.. men neida.. har sett igjennom alle kjolene til cosmobella og kjolen er ikke å finne.. er det noen her som tror de vet hvilken kjole jeg mener..? send meg gjerne en link.. skulle du tifeldigvis ha en slik kjole hengende til salgs i str 42 er jeg absolutt interesert..
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Du beskriver en kjole det finnes dusinvis av.
Annie Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 okay.. kanskje ikke helt krise da, siden jeg har en annen nydelig kjole får hånd også, men en liten nesten krise er det.. sist helg var jeg i stavanger for å besøke hun som skal være min forlover.. vi stakk innom en brudesalong, og der var den.. en skjønnhet av en brudekjole som var som skapt for meg.. det var en nydelig kjole fra cosmobella, a-linjeformet, stroppeløs, enkel, med et "strassbånd" over bysten og ned langs skjørtet.. draperinger på magen.. saken er den at jeg ikke ville bestemme meg der og da fordi jeg ville at min kjære forlovede også skulle få se kjolen, og ekspeditrisen forsto det og sa jeg ville finne kjolen på nettet.. men neida.. har sett igjennom alle kjolene til cosmobella og kjolen er ikke å finne.. er det noen her som tror de vet hvilken kjole jeg mener..? send meg gjerne en link.. skulle du tifeldigvis ha en slik kjole hengende til salgs i str 42 er jeg absolutt interesert.. Hvorfor skal h*n se kjolen?? Den skal du jo ikke vise frem før bryllupsdagen.
angara Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Enig med Annie. Forloveden skal vel ikke se kjolen? Jeg holder på å sprekke av lyst til å vise min forlovede kjolen min (som henger i skapet nå), men klarer å fortrenge det, og gleder meg heller til han får se meg komme ned kirkegulvet i den...
Dions Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Hum..følte også at jeg ville vise kjolen til min kommende mann før jeg kjøpte den. Nå kostet den en del og jeg ville være sikker på at det var noe han også likte før jeg sparket i vei pengene våre. Han syntes den var knall flott.. Men har ikke sett den på meg - DET må han vente til kirken for å gjøre. Jeg vet også hva han skal ha.. men har ikke sett det annet enn på bilder. Så vi gleder oss begge to Ang kjolen du leter etter så kan det være hva som helst.. Utifra beskrivelsen.. Slik ser de flest ekjolene ut i dag - min inkludert :rødme:
covergrl Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 jeg synes det er et stort steg å kjøpe brudekjolen, og vil at den skal være helt perfekt.. Min kjære skal se kjolen så jeg får høre hans mening, han har sett flere kjoler men får ikke vite hvilken jeg velger.. det er bare det at jeg synes det er greit å ha en mening ifra han før jeg kjøper en kjole til 10- 15 000.. og så skjønner jeg ikke hvorfor dere henger dere opp i om min forlovede skal se kjolen eller ikke, det er jo opp til meg.. hjelper ikke meg i min kjole jakt.. det finnes ikke dusinvis av denne kjolen.. vet der finnes flere kopier, men nå er jeg på jakt etter cosmobella, det er en helt unik kjole..
Noli Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Hvilken brudesalong var du innom? Kan du ikke bare ringe dit og spørre hva den het mer? Sånn du beskriver den finnes det dusinvis av den kjolen. Har sett gjennom kolleksjonen til Cosmobella også, og det er jo ikke sånn kjempestore forskjeller mellom kjolene, så vanskelig å vite hvilken du snakker om.
Adila Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt butikken og spurt etter hva slags type cosmobella-kjole det var. Sånn at du har litt mer å gå på når du skal søke etter kjolen. Det blir jo litt vanskelig for oss å skjønne hvilken kjole du er ute etter
Suzy Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 (endret) Etter beskrivelsen din så hørtes det ut som kjolenr 7242 på cosmobella.com... men hva vet vel jeg (snakker om å være arbeidssky - lete etter brudekjole på nettet fordi jeg ikke gidder gjøre noe.. Unnskyld avsporingen! ) Endret 1. september 2008 av Suzy
Gjest Pysepus Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 (endret) Enig med Annie. Forloveden skal vel ikke se kjolen? Jeg holder på å sprekke av lyst til å vise min forlovede kjolen min (som henger i skapet nå), men klarer å fortrenge det, og gleder meg heller til han får se meg komme ned kirkegulvet i den... Det var helt fælt å ikke kunne vise den til ham, men vent til du ser blikket hans når du skrider ned kirkegulvet :love: Endret 1. september 2008 av Pysepus
Possibly Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Avsporing: Min kjære så kjolen før bryllupet, også på meg. Og vi er fortsatt lykkelig gift.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Hvorfor skal h*n se kjolen?? Den skal du jo ikke vise frem før bryllupsdagen. Hvem i all verden har bestemt det? :klø:
mia83 Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Avsporing: Min kjære så kjolen før bryllupet, også på meg. Og vi er fortsatt lykkelig gift. Ditto!
Vera Vinge Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 Jeg skjønner heller ikke hvorfor man ikke skal vise kjolen før bryllupet. Jeg forsøkte å vise mannen min, men han løp og gjemte seg. Så der ble det ikke noe visning på forhånd. Men hvorfor han, som er min beste shoppingpartner og klesrådgiver ellers, ikke skulle få se kjolen, det forstår jeg ikke helt.
covergrl Skrevet 1. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. september 2008 tuuuusen takk Suzy, skal sjekke om det er den jeg... ser flere sier jeg bør ringe butikken for å spør om hva kjolen heter, men saken er den at jeg spurte om navnet da jeg prøvde den slik at jeg kunne finne den igjen på nettet, men hun sa at hun ikke har lov til å oppgi navnet.. kan være fordi da kan jeg kanskje finne den på en nettbutikk, få den billigere å dermed ikke kjøpe den hos dem.. jeg er litt gammeldags av meg og vil derfor ikke at min kjære skal se meg i kjolen, vil at han skal få et lite sjokk på bryllupsdagen når jeg kommer opp kirkegulvet.. jeg skal være så vakker som han aldri trodde jeg kunne bli.. men jeg vil at han skal se kjolene jeg vurderer og gi en mening..
covergrl Skrevet 1. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. september 2008 Etter beskrivelsen din så hørtes det ut som kjolenr 7242 på cosmobella.com... men hva vet vel jeg (snakker om å være arbeidssky - lete etter brudekjole på nettet fordi jeg ikke gidder gjøre noe.. Unnskyld avsporingen! ) har sjekket ut nr 7242 men det var ikke den desverre.. kjolen "min" går rett av ved bysten, har et helt glatt skjørt og draperingene er kun pæå tvers over magen.. har sett gjennom alle kjolene på cosmobella.com men kjolen er ikke å finne.. nesten sånn at jeg begynner å lure på om butikken har løyet til meg, at det ikke er en orginal cosmobella kjolen, men en "fake".. må vel bare innse at jeg ikke kan få den kjolen...
¤flicka¤ Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 Kan du ikke be forloveren din stikke innom for å sjekke hva den heter?
covergrl Skrevet 2. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. september 2008 Kan du ikke be forloveren din stikke innom for å sjekke hva den heter? Hadde vært veeeeeldig enkelt og greit det, men det sto ikke navn på kjolen (vi sjekket jo selvfølgelig det...), og som jeg nevnte tidligere ville ikke butikken oppgi navnet.. når jeg nå i ettertid ser hvor vanskelig det er å få tak i kjolen igjen, blir jeg litt bekymret.. tror butikken har prøvd å svindle meg eller noe sånt.. har sett på cosmobella.com men ingen av kjolene ligner en gang.. tenkte jeg skulle se på demetriosbride.com også siden cosmobella er et datteselskap til demetrios, men ingen kjoler som ligner der heller.. har søkt på eldre modeller men fortsatt ingenting...
Adila Skrevet 2. september 2008 #19 Skrevet 2. september 2008 øøøh, hørtes da utrolig merkelig ut. Du har da rett på å vite hva slags merke kjolen har før du kjøper en! Hva om man dro til en bilforhandler, så nektet selgeren å fortelle hva slags type bil det var sånn i tilfelle du skulle ut å se etter en bedre utgave.
Solstrålejenta Skrevet 2. september 2008 #20 Skrevet 2. september 2008 Jeg har hørt fra andre at de også ikke har fått vite navnet på kjolemodellen sin i salongen. At de kanskje bare får vite salongens navn på kjolen så du kan finne den igjen hvis du kommer tilbake. Synes også dette er veldig rart! Da jeg var i salong skrev salongen opp både merke og modell på de kjolene jeg prøvde så jeg skulle vite hvem det var... Men jeg skjønner jo samtidig hvordan salongene tenker -for det er jo mange av oss som prøver kjolene i salong for så å kjøpe dem brukt eller på nett... Og apropos dette med å se kjolen eller ikke. Jeg er helt enig med dere som mener at det ikke er noen krise om kjolen er vist frem før bryllupet. Min kjære ønsker ikke å se den, så min forblir en hemmelighet til jeg går opp midtgangen, men jeg ser ikke problemet om han har sett den heller. Ihvertfall ikke et bilde av den. Helheten på bryllupsdagen blir jo uansett noe helt eget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå