Gjest Portis Skrevet 1. september 2008 #21 Skrevet 1. september 2008 Man kan da gjöre en bryllupsfest med grillmat til en ganske så flott fest da. Trenger ikke gå med treningstöy eller sitte på gamle plaststoler av den grunn.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #22 Skrevet 1. september 2008 Ikke alle som er glad i stive middager i timevis og ditto stive priser, vet du. Jeg synes grillfest høres ut som en god ide hvis dere vil ha det. Vi vurderte det lenge selv. Lei inn en kokk som griller. Tilbehør kan dere lage selv eller få kokken til å lage. Klart grillinga kan times med eventuelle taler og sanger! Anbefaler partytelt, kan være greit både for regn og sol. Jeg så ikke på bryllupsssiden hennes før jeg svarte. Ser nå at det er meningen at gjestene skal ta med egen mat, og da forstår jeg at grilling er enklest. (Frem med grillen! vi griller alt mulig godt. ta med alt dere liker,sleng på biffen og slå dere løs )
Kaffekoppen Skrevet 1. september 2008 #23 Skrevet 1. september 2008 Jeg har ikke noe imot grillmat i et bryllup, selv om jeg ikke ville ha valgt det selv. Hvis det passer best til dere, blir det sikkert fint om dere får noen som er flinke til å stå for grillingen. Derimot ville jeg ikke ha lagt ut noen ønskeliste når dere skriver på bryllupssiden at gjestene må ta med grillmat selv! Da ville jeg heller ha skrevet noe slikt som "I stedet for gaver, ønsker vi at dere gir et bidrag til festen og tar med grillmat selv".
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #24 Skrevet 1. september 2008 Derimot ville jeg ikke ha lagt ut noen ønskeliste når dere skriver på bryllupssiden at gjestene må ta med grillmat selv! Da ville jeg heller ha skrevet noe slikt som "I stedet for gaver, ønsker vi at dere gir et bidrag til festen og tar med grillmat selv". Enig, det er langt over grensen for hva som er greit. Men mulig det kommer det sedvanlige svaret om at det er gjestene som absolutt vil at de skal skrive ønskeliste.
Gjest lillelinn Skrevet 1. september 2008 #25 Skrevet 1. september 2008 NEI DE SKAL IKE TA MED MAT SEL ! om noen mener at det vil mangle noe, eller VIL bidra med noe KAN de ta med. det blir KUN NÆRMESTE FAMILIE og nærmeste venner der, dvs de vi er sammen med nesten daglig, de vi deler alt med og de som VIL og onsker å bidra. det er de selv som har sagt at de gjerne vil hjelpe til med dette. vi stikker seff med mat og drikke, men noen vil ha ting vi kanskje ikke har tenkt på, eller ting de vet vi ikke pleier å ha, da kan de jo bare ta med ! tror vel egentlig alle som kommer er folk vi har grillet med utallige ganger i løpet av sommerene, så vi kjenner hverandre veldig godt,
Gjest lillelinn Skrevet 1. september 2008 #26 Skrevet 1. september 2008 og ja, det er masse mas om hva vi ønsker oss osv, jeg har prøvd å si at det viktigste er at de kommer å koser seg sammen med oss den dagen, men det er det få som godtar ..
Gjest lillelinn Skrevet 1. september 2008 #27 Skrevet 1. september 2008 og til alle dere som må lage leven, jeg forandre hjemmesiden. så slipper dere å kritisere for alt.
Kaffekoppen Skrevet 1. september 2008 #28 Skrevet 1. september 2008 Da forstår jeg hva du mener, men dere bør forandre formuleringen på bryllupssiden slik at det kommer bedre fram hva dere mener. Håper dere får en fin fest.
Gjest lillelinn Skrevet 1. september 2008 #29 Skrevet 1. september 2008 bah, mente sev i et par innlegg over.. ikke sel
Pasha Skrevet 1. september 2008 #30 Skrevet 1. september 2008 http://www.nobelcatering.no/index.php?opti...9&Itemid=65 litt tips til hva dere kan grille f.eks
FoxyFish Skrevet 1. september 2008 #31 Skrevet 1. september 2008 Grilling hørtes kjempetrivelig ut! Det bryllupet hadde jeg trivdes veldig godt som gjest i:) Lykke til med festen!
Gjest lillelinn Skrevet 1. september 2008 #32 Skrevet 1. september 2008 http://www.nobelcatering.no/index.php?opti...9&Itemid=65 litt tips til hva dere kan grille f.eks takk for tips. skal se nå :D
Jade Skrevet 1. september 2008 #33 Skrevet 1. september 2008 (endret) Grillmat høres kjempedigg ut! Husk å ha noen som er litt drevne til å grille til mange personer, og gjerne flink til å trylle sammen gode grillspyd, og få biffen perfekt stekt. Husk deilige salater Endret 1. september 2008 av Jade
mimi82 Skrevet 1. september 2008 #34 Skrevet 1. september 2008 Vi giftet oss 26 juli i år og vi hadde bestilt grillmat fra et cateringselskap. De sendte en kokk med grill og det ble bare helt fantastisk. Vi var 40 stykker, hadde selskapslokale inne på en gammel prestegård. Kokken grillet ytrefilet av hjort, lammelår, entrecote og svinenakke. I tillegg så hadde vi to typer poteter, tre typer salater, saus, tatziki, og masse tapas digg som soltørket tomater, marinerte hvitløksbåter, oliven osv. Alt ble dandert nydelig på et stort buffetbord. Kokken var norgesmester i grilling fant vi ut av etterpå. Vi har bare fått kjempepositive tilbakemeldinger fra alle våre gjester, og vi er ikke i tvil om at vi kommer til å bruke samme cateringselskap igjen ved en senere anledning. Dyrt var det heller ikke, vi ga 14 500 kr for 40 gjester, da var nattmaten og noe fingermat til velkomstdrinken også inkludert. Så vi kan trygt anbefale slakter eide i lillesand hvis det er noen på sørlandet som trenger catering:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå