minienthe Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 har kikket litt rundt på nett etter tester men jeg har et inntrykk av at de bare tester de billige og de har jeg ikke så god erfaring med. jeg har ganske standard vippefylde med naturlig bøy så jeg trenger ikke noe som bøyer mer, jeg vil derimot gjerne ha litt volum. jeg har prøvd den gullfargede til YSL, Diorshow og nå har jeg Max Factor Masterpiece Max, jeg er ikke fornøyd med noen av disse. vannfast er ikke nødvendig. noen her inne som har tips ?
Nemesis Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg skriver også under på Lancome Hypnose. Viss det er en maskara jeg ALLTID vender tilbake til så er det denne.
minienthe Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 skal testes, takker (hvordan er kosten på denne ? gummi eller vanlig ?)
mari4ever Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 skal testes, takker (hvordan er kosten på denne ? gummi eller vanlig ?) vanlig kost, men utrolig god kost:) har nettop bestilt ny av denne, nå er lancome hypnose på tilbud til 113 kr eller noe på strawberrynet:D billig:D
Miel Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Kanebo 38 °C bør også prøves! Det har vært yndlingsmascaraen min i årevis nå, og samme hvor mye annet jeg prøver kommer jeg alltid tilbake til denne. Den er delvis vannfast, derav navnet (løsner i varmt vann).
Catzy Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Kanebo 38C Silk Performance gir lange, tette vipper og har samme metode for fjerning som "vanlig" 38C, som Miel skriver om. Jeg bruker denne nesten daglig. Alternativet for meg Hypnose, som jeg brukte helt til jeg kastet meg på et par andre Lancome-maskaraer, som jeg må bruke opp før jeg kjøper en ny Hypnose.
Miel Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 (endret) Kanebo 38C Silk Performance gir lange, tette vipper og har samme metode for fjerning som "vanlig" 38C, som Miel skriver om. Jeg bruker denne nesten daglig. Den "vanlige" du snakker er Silk Performance, den har bare kommet i en forlengende utgave i tillegg. Den forlengende er noe mer fiberaktig i konsistensen, og mange synes den drysser. Akkurat det har jeg ikke merket så mye til, men jeg foretrekker helt klart originalen likevel. Er blitt så vant til den lille børsten nå at jeg nesten ikke klarer å ta på mascara med større børste hehe. Endret 1. september 2008 av Miel
#Angel# Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 L'Orèal Double Extension og Max Factor 2000 Calories med buet kost er absolutt å anbefale også. Double Extension går også bare av med varmt vann. Begge to er veldig lette å legge, og klumper ikkje.
Gjest Deception Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Den "vanlige" du snakker er Silk Performance, den har bare kommet i en forlengende utgave i tillegg. Den forlengende er noe mer fiberaktig i konsistensen, og mange synes den drysser. Akkurat det har jeg ikke merket så mye til, men jeg foretrekker helt klart originalen likevel. Er blitt så vant til den lille børsten nå at jeg nesten ikke klarer å ta på mascara med større børste hehe. Begge heter Silk Performance, men den forlengende heter i tillegg Separating&Lengthening. Jeg liker begge to, men bruker dem ikke konstant, siden det varme vannet som kreves for å fjerne dem, tørker ut huden min.
Catzy Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Gah, Kanebo bytter stadig navn på ting. Var sikker på at Kanebo 38C Silk Performance var den nye som er Lengthening and Separating, men nå husker jeg jo at det er to versjoner. De skal ha for å ha beskrivende navn i hvertfall. Den jeg mente er altså Kanebo 38C Silk Performance Separating & Lengthening. Kanskje det hadde vært enklere med bare vanlig Hypnose i stedet.
minienthe Skrevet 1. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. september 2008 L'Orèal Double Extension og Max Factor 2000 Calories med buet kost er absolutt å anbefale også. Double Extension går også bare av med varmt vann. Begge to er veldig lette å legge, og klumper ikkje. double extension har jeg testet og var mindre imponert over og max factor har jeg blitt skeptisk til etter å ha testet den jeg nevnte over. fikk jo rene allergireaksjonen på den :S
pittie Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Jeg liker big tease fra bare escentuals, men tror den er smaksak egentlig. Jeg liker den fordi den er mildere mot øynene/vippene mine, enkel å få av uten at den drysser om dagen, og jeg får fine vipper av den så klart Den er konstruert med en korthåret side og en lengre så man kan få vipper som er lange med den korte siden eller med volum med den lange siden. Eller begge deler
pittie Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 (endret) Anbefaler å ta en titt innom Makeupalley for å lese om div produkter. Endret 2. september 2008 av pittie
Tropehus Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Dior "Diorshow blackout" er helt fantastisk. Den er HELT annerledes fra den vanlige Diorshow. Den har en ikke-gummiaktig børste - børsten er tettere enn på den vanlige Diorshowen og konsitensen helt annerledes. Ellers så må jeg si at "Gosh" fra Vita også er meeeeget bra mascara for pengene. Jeg ble veldig gledelig overrasket!
minienthe Skrevet 1. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. september 2008 Dior "Diorshow blackout" er helt fantastisk. Den er HELT annerledes fra den vanlige Diorshow. Den har en ikke-gummiaktig børste - børsten er tettere enn på den vanlige Diorshowen og konsitensen helt annerledes. Ellers så må jeg si at "Gosh" fra Vita også er meeeeget bra mascara for pengene. Jeg ble veldig gledelig overrasket! har kikket på blackout, synes den børsten er like grusom som på den vanlige men det er jo en smakssak skal kikke på goshen, har faktisk ikke tenkt den tanken en gang.
minienthe Skrevet 1. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. september 2008 Anbefaler å ta en titt innom Makeupvalley for å lese om div produkter. den siden skjønte jeg ikke mye av, kom bare til en søkeside som ga meg helt useriøse resultater ?
pittie Skrevet 2. september 2008 #18 Skrevet 2. september 2008 Link endret, der var en v for mye kan du si
minienthe Skrevet 2. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. september 2008 Link endret, der var en v for mye kan du si da skjønte jeg plutselig litt mer ja, takker
Tropehus Skrevet 2. september 2008 #20 Skrevet 2. september 2008 har kikket på blackout, synes den børsten er like grusom som på den vanlige men det er jo en smakssak skal kikke på goshen, har faktisk ikke tenkt den tanken en gang. Blackout har tettere børste men det er vel konsistensen som er det essensielle. Med den vanlige Diorshow (kjøpte feil en gang) så får jeg ca 4 klumper med øyenvipper - ser helt j**** ut, Blackout er helt annerledes.. Gosh er flott å ha som reservemascara. Billig er den og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå