Gå til innhold

Sannheten om sirkusdyr og lignende.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke sirkus. Gøy konsept, men ikke for dyrene. Og da får det bare være!

Skrevet

Det er helt respektløst! Jeg har gått på sirkuslinje, kjempe gøy. Men ville aldri jobbet på sirkus pga måten dyrene blir behandlet. De har også et skittent rykte, hvertfall på den skolen jeg gikk på.

Skrevet

Vi går ikke på sirkurs pga dette. Dette er mitt barn innforstått med, og sier ingenting på det....

Skrevet

Jeg ser ikke noe underholdning i sirkus, pga. dyrene, uansett om de lever godt eller dårlig i vognene på veien. De hører ikke hjemme slik.

Skrevet

Jeg har ikke sett den linken du viser til fordi jeg ikke liker sterke scener med misshandling, for det er jeg sikker på at det er .

Men er det virkelig sånn at alle sirkus misshandler dyrene sine?

Min erfaring med dyr og innlæring er at man kommer lengst med en bestemt, men VENNLIG linje. Misshandlede dyr blir ofte engstelig og aggressive ...

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet
Jeg har ikke sett den linken du viser til fordi jeg ikke liker sterke scener med misshandling, for det er jeg sikker på at det er .

Men er det virkelig sånn at alle sirkus misshandler dyrene sine?

Min erfaring med dyr og innlæring er at man kommer lengst med en bestemt, men VENNLIG linje. Misshandlede dyr blir ofte engstelig og aggressive ...

Hei. Jeg driver med dressur av hunder, og er kjent med å være bestemt.

Men nei. Man skal ikke la dyrene leve, og "lære" under slike forhold.

Om du lurer på ting og er interessert, legger jeg ut en link til deg som beskriver om de forskjellige dyrene i sirkus

ikke fæl link.

http://www.dyrsrettigheter.no/?module=Arti...blicShow;ID=988

Gjest Gjest_Lars_*
Skrevet

Sirkus er jo egentlig bare kvalmende. Dritlei av de falske, klovne bling-bling sirkusfolka som gliser og sier at "Dyra våre "lærer" bare. De fleste begynner jo å skjønne at det bare er tull. Synes de snart burde skaffe seg respekt for arbeidet sitt på alle de andre måtene de jobber med, og lar dyra være i fred!

Det er faktisk ulovlig å henge opp sirkus-plakater i byer osv, tror jeg leste det på dyrebeskyttelsen. Kan det stemme?

Når man ser en plakat, kan man faktisk ringe kommunen og si ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...