Gjest Store damer som pynter seg... ?? Skrevet 31. august 2008 #1 Del Skrevet 31. august 2008 Hei.. Lurer litt på ein ting.. Eg er 1.57 høg, og ca 77 kilo fordelt litt sånn ujevnt :-) Men eg er egentlig glad i å pynte meg, men føler att det ser dumt ut. Iallefall med høye hæler.. Sånne klikkesko .. Folk trur att det kommer ei pen dame, og så kommer lille tjukke meg.. Er det flere som tenker slik? Eg skal snart til utlandet, og tenkte i den forbindelse og kjøpe meg en lekker kjole og småsko. Slike svarte med liten hæl !! Noen som vet kordan eg kan kle meg slik att det ikke ser dumt ut? Noen som har noen synspunkter eller tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Del Skrevet 31. august 2008 Klart du kan ha sko med hæler, men ikke bruk stiletthæler. Og hvis du bruker lik farge på klærne, ser du lett litt slankere ut. Er skikkelig fint med store damer som pynter seg da. Jeg tror kanskje det kan bli fint med ankellang kjole i mørkt stoff. Muligens langskåren, slik at den ikke svinger inn i livet. Også et langt pent smykke som går ned til livet, ikke lite smykke oppe i halsen. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 31. august 2008 #3 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg syns det ser mye bedre ut å kle seg pent uansett størrelse jeg Da oser man gjerne mer selvtillit og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Del Skrevet 31. august 2008 ALLE blir penere hvis man pynter seg, uavhengig om man er pen, stygg, tykk elle tynn! og jeg vil ikke si du er feit engang. har en dame i min familie i tredveårene som veier minst 50 kg mer enn deg. ser meget kjedelig ut til vanlig. men når det er selskap tar hun på seg litt maskara og leppestift og pudder og vips! så ser hun kjempepen ut! alle monner drar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 1. september 2008 #5 Del Skrevet 1. september 2008 Klart du må pynte deg! Det er alltid trivelig å se personer som bryr seg om utseendet sitt! At du har litt for mange kilo betyr jo ingenting! Flott med en frodig kvinne som kler seg og sminker seg pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #6 Del Skrevet 1. september 2008 Selvfølgelig kan du pynte deg! Hva synes du er finest, en stor dame med fine klær og pen sminke, eller en ufiks stor dame med joggedress og ingen sminke? Alle har rett til å pynte seg og gå i høye hæler, uansett fasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 1. september 2008 #7 Del Skrevet 1. september 2008 Klart du kan ha sko med hæler, men ikke bruk stiletthæler. Og hvis du bruker lik farge på klærne, ser du lett litt slankere ut. Er skikkelig fint med store damer som pynter seg da. Jeg tror kanskje det kan bli fint med ankellang kjole i mørkt stoff. Muligens langskåren, slik at den ikke svinger inn i livet. Også et langt pent smykke som går ned til livet, ikke lite smykke oppe i halsen. Lykke til Mener du seriøst det? Det er jo skikkelig sekkefasong, og i tillegg ankellang? Da er det bedre å ta hensyn til figuren, og for eksempel framheve det hvis man har litt midje eller pene legger. Ellers er jeg enig med de som har talt: det er bra å pynte seg litt, og dette gjelder alle størrelser og fasonger. Jeg møter daglig på vei til jobb en dame som er temmelig stor (og da mener jeg 30-40 kg for mye), og hun er alltid skikkelig fin og fresh, med fine klær som kler fasongen, og pent sminket, og alltid med hår som ser nystylet ut. Jeg tror bestemt at dersom man føler seg fin, vil man også utstråle dette til omgivelsene. (sa hun, som sitter på jobb i jeans og sneakers og cardigan. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå