flysnuse Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 . ja det lurere jeg litt på,er enda godt å vel et år til dagen er her men greit å gjøre seg noen tanker om det kanskje.. på dagen,har mann ungene selv ,kler de osv ,jeg skal jo frisør osv... vi har to barn ,den ene er 3 år til neste år å ho andre er 4 men hun har spesielle behov(multihandikappet)vi skal selfølgelig ha de der,å hvet ikke helt enda om de skal ha noen rolle i kirka,men tror det,de skal være med på middag å til kake,men så ser jeg for meg at vi får en som kan ha de resten av kvelden,å at eventuet en av besteforeldrene (som ikke drikker) tar over når de kommer hjem. (jeg må snart orne det med barnevakt pga ho elsdte så de kan få opplæring osv) litt rotete.men dere med barn ,hvordan gjorde dere det den dagen ?
mamikk Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Vi skal ordne en barnevakt som kan ta seg av vår den dagen. Han er 2 år da. Han sover hos en av besteforeldrene den dagen, de ordner på morraen og barnevakten overtar i kirken. Det er det vi har planlagt da. Vi har en uke før bryllupet der han kan bli kjent med barnevakten. ( vi bor ikke der vi skal gifte oss men sambo er derfra).
mia83 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Sønnen vår var 5 og et halvt da vi giftet oss. Han var med hele tida, og han oppførte seg SÅ eksemplarisk! Ble utrolig overrasket! Han satt rolig under middagen og spiste maten sin, og han var med og danset til kl var 03 på natta.. Men DA sendte vi han til barnevakt.. Men hadde han vært mindre, så hadde vi nok skaffet oss en barnevakt som kunne hentet han etter kaffen og kakene iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå