Gå til innhold

Fine sanger med piano i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke fine sanger med piano hører du på? Har fått litt dilla på piano... A la Ingrid Olava's "Only just begun", Fiona Apple, Alicia Keys, Elvira Nikolaisen osv. Noen andre gode artister og sanger? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet

Evanescence med 'Hello' og 'My Immortal' er vel de pianosangene jeg hører mest på. Alicia Keys er også veldig pent:)

Skrevet

Jaa, Tori Amos har jeg helt glemt! Skal legge henne til spillelista. :) Evanescense også!

Skrevet

Vanessa Carlton har en sang med mye pianospill. A thousand miles

Skrevet

Jewel har mange fine sanger, f. eks Foolish Games, som er med piano. Nydelig sang! :) Marit Larsen synes jeg også er dyktig i såmåte.

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Stort sett alt av Tori Amos - Morning has Broken av Cat Stevens, Love is Blind av Janis Ian f.eks

Gjest Silkeape
Skrevet

Antony and the Johnsons har noen veldig fine sanger med pianoakompagnement.

I fell in love with a dead boy, For today I am a boy, You are my sister ++

Skrevet (endret)

Kanskje ikke helt det du ser etter, men denne er helt nydelig! Bare piano, fordi det er starten på en annen sang :)http://www.youtube.com/watch?v=_n7VTr4yI5Y. Fin norsk natur med i det klippet der - litt kaotisk filming kanskje? :P

Og

er en litt kortere versjon av Tyven, sammen med fortsettelsen av sangen. Denne er kanskje for noe spesielt interesserte, med anbefaler den på det sterkeste likevel :) Endret av Vaarin
Skrevet

Into My Arms av Nick Cave og stort sett hele den først skiva til Tom Waits.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...