Kosepia Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Hei! Det er sikkert flere av dere som er fra Tromsø.. Og jeg trenger litt hjelp: Vi tenker at vi skal prøve å få spist på restaurant (ca 40 stk til middag) og ha kaffe og fest for middagsgjester pluss kaffegjester (blir nok maks 100 til sammen...) Da lurer jeg litt på.. Hvor i alle dager kan man da ha festlokale?? Helst i sentrum.. Swingeriet.. Villa Bikuben ? Og flere kommer ikke jeg på..
viwi Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Hva med LHL- huset? Båthamna er jo veldig egnet til å ha bryllup- men det ligger jo i tromsdalen da-
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2003 #3 Skrevet 4. juni 2003 Hei. Æ va i et bryllup på et slags millitærhus i nærheten av tellegrafbukta. Det e jo nært byen. Sikkelig koslig lokaler. Flott kjøkken og ok husleie. Det her va 94, så det kan jo være forandret. De hadde ca 70 gjester og koltbord. Ellers så i tromsdalen har de et klubbhus inærheten av fotballbanen. Trur det finns et lokale ut på molloen på nersia av JM Hansen skipselektronikk
viwi Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 Hei. Æ va i et bryllup på et slags millitærhus i nærheten av tellegrafbukta. Det e jo nært byen. Sikkert permsenteret du tenker på da:)
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #5 Skrevet 5. juni 2003 Bikuben er jo et nydelig alternativ, men de har stengt i juli, hvis dere skal gifte dere da. Det er studentsamskipnaden som styrer utleie, så de tar sommerferie da.... Vi skal ha både middag og fest på Tromsø kunstforening, der er det veldig flott. Det er jo en gammel og ærverdig bygning, høyt under taket med store vinduer. Ikke minst er det veldig sentralt da (det store gule bygget i bakken oppfor mack / det gamle ølutsalget....). Der får du "restaurant-middag"; de fikser alt med mat, borddekking, pynting, servitører osv. og så får dere styre festen selv etterpå. Vi er i alle fall veldig fornøyd og gleder oss til å ha bryllupet her.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #6 Skrevet 5. juni 2003 Ka med Fjellheisen, det må jo bare være helt utrulig bra!!! Ellers så har du jo Robukta, ligger i Telegrafbukta. Fine festlokala med skjenkebevilling. Sku æ ha gifta mæ hjemme i Tromsø, hadde æ nokk prøvd på fjellheisen, det må jo bare være en oplevelse.
Gjest Trampe Skrevet 5. juni 2003 #7 Skrevet 5. juni 2003 Sorry, glemte å logge meg inn. Det var meg som svarte på den over. :oops: :oops: :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #8 Skrevet 9. juni 2003 Fjellheisen er selvsagt kjempespesielt, men et avsindig dyrt alternativ. Det var det første lokalet vi sjekket, og vi kom frem til en pakkeløsning som kom på ca. 800 kroner pr. pers; FØR alkohol etter maten. I tillegg må du dele do og gang med "ørten" japanere, tyskere og andre turister som kommer opp (bl.a. fra hurtigruta) i håp om å få se midnattsola. Så må du selvsagt betale heisturen opp for alle gjestene, 50-60 kroner pr.pers....
Kosepia Skrevet 6. august 2003 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2003 Hei! Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her, men jeg får prøve likevel Vi hadde egentlig bestemt oss for at Swingeriet var et bra lokale.. Men da jeg ringte i går var lokalet opptatt akkurat den helga vi skulle gifte oss. Så da trenger jeg litt hjelp: Er det noen som vet noen telefonnummer til f.eks LHL huset på Storgatbakken? Eller til de som har med det lokalet i båthamna i Tromsdalen? Ellers så høres både kunstforeningas lokaler også interesante.. Dersom du gjest er her: Hvor mye måtte dere betale pr snute og i drikke til fest og slikt?` Ellers tenker vi også på Driv.. Må bare høre hvor dyrt det blir først.. Håper noen kan hjelpe Klem fra Kosepia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå