*Emma* Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Vi giftet oss i USA. (Var totalt 15 stk.) Vi hadde "bare" middag med drinker og avsluttet feiringen i 23 tiden. (Leide ett privat rom på restaurant og valgte 7 retter og fri bar.) Ingen fest etter middagen og ingen fest hjemme etterpå...
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Vi giftet oss i Paris, jeg og mannen. Etter ambassaden skiftet vi til vanlige klær på hotellet og var så turister resten av dagen
pøbelsara Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Vi giftet oss i all hemmelighet i Tinghuset, men kun forlovere til stede. Så var det fantastisk bryllupsmiddag på Bagatelle sammen med forloverne etterpå.
prinsesseBea Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Vi gifter oss på tinghuset, bare mannen,jeg og forloverne Etterpå drar jeg og mannen min ut i skogen, med en fin lunch-piknikkurv og deilig cava, hvor vi feirer oss selv og nyter novemberværet før vi drar hjem Så tar vi med forloverne på middag en annen dag, for å takke dem for at de stilte opp og var med på den viktige dagen vår.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Vi skal gifte oss på ambassade i utlandet hvor vi er alene. Når vi kommer hjem skal vi reise 1 uke til syden og ta med oss barna (4 stk, 2 av dem med egne barn og samboer) Vi kommer til å invitere med oss foreldre, søsken og nevøer og nieser men det kommer de til å måtte betale selv. Vi vil arrangere en felles middag en kveld. Hilsen Gjest1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå