Gjest Mona Lisa Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Heisann! Jeg er trofast bruker av selvbruner på kroppen, men har ikke turt å prøve en til ansiktet, er redd det skal bli unaturlig, og er litt vanskelig å skjule, i motsetning til om beina ikke blir bra :cry: Er det noen som har tips til merker som er bra til ansiktet? Jeg synes Helena Rubinstein sin er innmari bra til kroppen, noen som har prøvd denne? Hvordan gjør dere det? Skal man smøre på øyelokkene og slikt, man må jo nesten det, men ser for meg at det blir vanskelig å få dette jevnt. Håper noen har tips og råd, GOD SOMMER =)
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Hvilken du skal velge for å få fin farge tror jeg avhenger av huden din, jeg hører noen blir gul av en som andre skryter veldig av. Jeg bruker for tiden Estee Lauder og er fornøyd med denne. (bruker samme både på legger og i ansiktet, men i jeg bruker lite og ikke så ofte) Neste gang skal jeg prøve Dior som fikk toppscore i TV2 hjelper deg, en venninne av meg har kjøpt denne og hun fikk veldig naturlig og fin farge. Estee Lauder`s er, i motsetning til andre jeg har prøvd, brun på farge når jeg smører den på. Det syntes jeg er en veldig stor forskjell, det er utrolig mye mindre fare for at det blir ujevnt når kremen har farge også når du smører den på. Ellers er vel fremgangsmåten omtrent som for leggene; selvbruningskremen påføres i et tynt lag etter en god omgang med peeling og fuktighetskrem. Jeg smører ekstra med dagkrem opp mot hårfestet, over munnen, inn mot neseroten, bak mot nakken slik at disse områdene ikke trekker for mye krem. Jeg fordeler først i kinnene, i pannen og nesen, så tar jeg det jeg har igjen i hendene og stryker lett over øynene. Og så selvfølgelig halsen og foran på brystet. Jeg foretrekker å ha litt underlag fra solen før jeg bruker selvbruningskrem, syntes det gir best resultat. Og så syntes jeg det holder med et lag, de gangene jeg har latt med friste til å ta en omgang til dagen etter har jeg ikke vært så fornøyd. Men det kommer gjerne an på kremen. Hvis det er første gang du skal ta i ansiktet så velg en dag du ikke skal noe spesielt! Lykke til.
Gjest Ethereal Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Selvbruningskremen til Decleor gir veldig fin farge, og blir ikke gul i det hele tatt. M
Liza Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 vichy -apotek- har en som ikke gir så mye farge, bra når man er litt blek fra før :-? jeg bruker lancome sin, synes den funker bra, men har lest at andre synes den blir gul. kanskje spørre på parfymeri om å få en prøve? om de har?
Gjest Missuganda Skrevet 6. juni 2003 #5 Skrevet 6. juni 2003 Selvbruningskremen til Decleor gir veldig fin farge, og blir ikke gul i det hele tatt. M Ja, det kan jeg også bekrefte. Jeg har i mange år holdt meg borte fra selvbruningskrem fordi jeg prøvde de første som kom på markedet og husker den gyselige gulfagen. Nå for et halvt år siden gikk jeg til innkjøp av decleor etter å ha prøvd den hos min søster. Kan anbefales på det varmeste.
natasha Skrevet 6. juni 2003 #6 Skrevet 6. juni 2003 Som Mie sier er det veldig bra med en krem som gir litt farge med en gang man smører den på - da unngår man å smøre dobbelt, eller "miste" et område. Er det noen som vet om Dior sin er slik?
Gjest Madden Skrevet 6. juni 2003 #7 Skrevet 6. juni 2003 Viktig å peele godt før du bruker selvbruningskrem. Det kan også være et godt tips å smøre et tynt lag med fuktighetskrem før du påfører selvbruningskremen (viktig å massere godt inn!!) Lancome har en kjempegod gele (flash bronzing gel) spesielt for ansiktet, anbefales. Den trekker raskt inn og gir jevnt og naturlig resultat! Lykke til! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå