Gå til innhold

Silikonpupper

Fremhevede innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Er det noen som har hatt silikon operasjon som kunne tenke seg å fortelle meg om det på godt og vondt?? Jeg vurderer det sterkere og sterkere for hver dag, og da er det greit å høre erfaringene til de som har gjort det og er fornøyd, og de som har gjort det og ikke er så fornøyd. Hvor gjorde dere det? Hvor lang tid før dere kunne tilbake på jobb/trene o.l. Hva kostet det? Hva slags tanker og følelser sitter dere igjen med nå i etterkant?? Jeg vil vite alt:)

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Åy, takk!! Tenkte ikke så langt som å søke en gang, jeg :oops: Men da har jeg jo litt å lese foreløpig......men hvis noen har noe nytt å komme med så gjør GJERNE det:)

Gjest lilletroll
Skrevet

Tja...nå har jeg kommet et styke på vei, og så langt er det bare folk som sier at man ikke skal gjøre det fordi det er å tukle med kroppen og man kan legge på seg osv osv. Disse meningene kjenner jeg til....jeg vil høre fra de som SELV har tatt operasjon, jeg......som kan fortelle om SIN opplevelse......

Gjest Vanja
Skrevet

Heisann! Jeg tok silikon på fornebuklinikken i september. Jeg hadde slitt med dårlig selvtillit pga bitte små pupper siden jeg var 15 år. Nå er jeg 24. Alle i klassen fikk pupper utenom meg og du kan tro det var flaut da vi dusja etter gym osv. Jeg hadde en a-cup og la inn 340 ml så jeg fikk en 75c. Puppene ser helt naturlige ut ingen kan se at det er silikon. Operasjonen gikk kjempebra, fikk først likeglad medisin og sovemedisin deretter lokalbedøvelse. Gjorde ikke vondt i det hele tatt. Etter operasjonen når bedøvelsen er borte gjør det vondt men jeg fikk med pinex forte og tok det ca hver 4. time de første 3 dagene deretter trengte jeg ingenting. Var sykmeldt en måned og begynte å trene etter 6 uker. Du må bruke sportsbh i 3 mnd etterpå dag og natt den første mnd deretter bare dag. Jeg har det ihvertfall mye bedre nå og det er deilig å slippe å gå med pushup hele tiden og kunne bruke trekantbikini uten at puppene forsvinner. Det kostet 23800 og det syns jeg det var verdt. Lykke til uansett om du velger å ta det eller ikke! Er jeg frekk om jeg spør hvor store du har nå og hvor store du vil ha?

Gjest lilletroll
Skrevet

Tusen takk for svar Vanja!!!

Nå har jeg en DOBBEL A!!! Altså har jeg pupper som er for små til en vanlig a-cup....Jeg ønsker meg ikke spesielt kjempe store heller, men gjerne en vanlig B ser jeg for meg. Vet ikke hvordan det ville passe kroppen min, men jeg har ganske kraftig benbygning, så jeg tror nok det ville passe sånn nogenlunde. Og det var ikke frekt å spørre om i det hele tatt, foresten:)

Gjest Vanja
Skrevet

Bare hyggelig! Hvor har du tenkt å ta det da? Bor du i nærheten av Oslo vil jeg anbefale fornebu, de er kjempehyggelige og flinke også får du gratis kontroller etter en uke, 3 mnd og etter et år deretter hvert år. Frøen opererte meg, han var skikkelig hyggelig og flink.

Gjest lilletroll
Skrevet

Kjempegreit å vite!!! Ja, blir nok Oslo operasjon på meg, hvis det blir, og da er det jo trygt å velge noe jeg vet andre har vært fornøyd med!!

Gjest Trampe
Skrevet

Hei! :D

Jeg ble operert ved Fornebu klinikken, de er kjempe flinke og har veldig rimelige priser... Sparte 15000 i forhold til å ta operasjonen på Nobel Clinic. Det er enda ikke gått en uke, men jeg er i kjempeform og har vært en dag på jobb allerede. Har kontorjobb og det gikk fint. Selve operasjonen tok ca en time og jeg var på vei hjem en time etter det igjen.

Du får smertestillende og hadde jeg visst hvor greit det gikk hadde jeg gjort det for mange år siden. Ingenting å grue seg for. :wink:

Hilsen Trampe

Skrevet

hei på deg!

lenger ut i tråden står det MASSE om før, under og etter operasjon, jeg har selv bidratt til en god del der, skrev ganske detaljert, så tror du finner ut ganske mye der..

lykke til med operasjon, det er kjempeherlig etterpå! :blunke:

• 4 uker senere...
Gjest Majla
Skrevet

noen som vet om en klinikk i trondheimsområdet? og ca.pris??

Gjest Dina69
Skrevet

Hei Majla! :wink:

Jeg bor i Trondheim, og vurderer også sterkt å få lagt inn i silikon. Så vidt jeg har funnet ut, er Klinikk Stokkan et supert alternativ i Trondheim. Velutstyrt, og med veldig erfarne leger på området (type dr. professor overlege titler...). Prøv www.klinikkstokkan.no

Jeg har faktisk kommet så langt at jeg ringte dem og bestilte konsultasjonstime i går!!!! De har sommerferie nå, så jeg fikk ikke time før 4 september.... føles uendelig lenge å vente nå når jeg føler at jeg mer eller mindre har bestemt meg...! Jeg har lest det meste av det som er skrevet om temaet på disse sidene, og jeg må si det har hjulpet meg veldig i forhold til å kunne ta en avgjørelse på dette, så TAKK TIL DERE JENTER!! :D

Dina

Skrevet

Jeg kan heller ikke gå i trekantbikini..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...