Gå til innhold

En genser med en fett-flekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mørkegrønn colledgegenser med en flekk på som er mørkere. Jeg har vasket genseren flere ganger, men flekken forsvinner ikke. Er det noe håp for å få den bort? Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Smør inn flekken med Zalo mens genseren er tørr, la det virke en stund, og vask genseren som normalt. :)

Skrevet

Stikker å prøver det med en gang! Takk:)

Skrevet

Hva med rødvinsflekk? Samboer'n har en kremfarget bomullsgenser, så jeg får jo ikke kloret den. Har prøvd å vaske den med sånn Vanish, og å legge den i vann med Vanish på flekken..

Skrevet

Eh, må innrømme at jeg ble distrahert og gjorde noe annet tull. Plutselig var det veldig seint. Kan holde dere oppdatert når jeg får inspirasjon igjen..

Skrevet

Jeg har hørt at den Vanish sprayen er helt suveren! Den tar visst trørre rødvinsflekker på linbukse også :jepp:

Skrevet
Hva med rødvinsflekk? Samboer'n har en kremfarget bomullsgenser, så jeg får jo ikke kloret den. Har prøvd å vaske den med sånn Vanish, og å legge den i vann med Vanish på flekken..

Jeg ville vætet den og hatt på mye salt over flekken. La det ligge over natte og se da. Mulig det ikke går om det har tørket og er vasket.

Salt og potetmel fjerner rødvin på f.eks tepper.

Skrevet

Flekken fikk zalo på seg, og den er nå..... BORTE! Tusen takk for tips, har en til som skal få gjennomgå samme behandling:)

Skrevet

Hva med en brun flekk som ligner på rustflekk? Har en helt ny topp. Har prøvd vanish-sprayen og salo:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...