Nikki Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Hei. Jeg er på desperat jakt etter et dansegulv som er flyttbart i forbindelse med vårt bryllup i Orkdal, Sør-Trøndelag. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i det? Trenger ikke mer enn ca 15m2, men har ikke anelse om hvor jeg skal henvendemeg.... Noen ideer. Har forsøkt å ringe til hoteller, men de har ikke noe. Er det noen der ute som kan hjelpe meg????????????
Marianne Skrevet 4. juni 2003 #3 Skrevet 4. juni 2003 <noen venner av oss har kjøpt den der click laminaten som de bruker når de skal ha dansegulv rundt omkring. Veldig lett å legge ned å ta opp. Og praktisk størrelse når den skal fraktes rundt.
Nikki Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2003 Takk for svar begge to. :D Vet dere hva prisen på slikt kan være? :-?
Gjest Lea Skrevet 4. juni 2003 #5 Skrevet 4. juni 2003 Den rimeligste klikk-laminaten koster vel ca 198,- pr m2. Hva platene koster kan jeg ikke huske, men det kommer mye an på størrelse og tykkelse pr. plate.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #6 Skrevet 5. juni 2003 Kanskje idrettshaller har noe slikt som du kan leie? Der ligger det jo stort sett spesialgulv som sikkert dekkes til ved noen anledninger. Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #8 Skrevet 5. juni 2003 Der de leier ut festtelt o.l. pleier de også å ha sånne gulv.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #9 Skrevet 5. juni 2003 Spør på teknisk etat i kommunen din. Kanskje de har? Mange kommuner bruker slike ting til diverse arrangemanger.
Tvilling76 Skrevet 5. juni 2003 #10 Skrevet 5. juni 2003 Jeg vet de fleste konferansehoteller har slike. Ring kurs- og konferanseavdelingen på hoteller i nærheten... Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #11 Skrevet 5. juni 2003 Vi kjøpte kilkk-laminat på tilbud og betalte 89.- m2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå