Gjest Lilleulv Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 noen som er medlem der, og kan anbefale noen bøker?
Visiter Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg er medlem, men jeg kommer visst ikke på noen å anbefale sånn på stående fot... Sikkert mye fordi jeg avbestiller over en lav sko.
Gjest *Mim* Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg var medlem for flere år siden og likte meg i alle fall der.
Olive Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg er medlem der. Holder på med "Mot Til å Håpe" av Barack Obama nå, den var nettopp hovedbok. Liker den veldig godt, får et godt innblikk i hans politikk og visjoner. Får rett og slett bare mer sansen for den mannen jo mer jeg leser Ellers liker jeg også godt Odd Karsten Tveit sin bok "Krig og Diplomati, Norge - Jerusalem", den heter noe mer også som jeg ikke kommer på i farten. Fikk den når jeg meldte meg inn Jeg er veldig opptatt av politikk, så er ikke sikkert disse bøkene er noe særlig om du ikke er det
Gjest Raptuza Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Einaste eg kjem på no er Boktyven(knallbra) som var hovedbok ein gong, men eg kjøpte den seinare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå