Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte å bytte bank pga huslån. så lurer derfor på hvilken bank jeg skal gå over til. jeg er absolutt ikke fornøyd med den banken jeg har i dag, pga jeg ikke fikk et lite bolig lån jeg trodde skulle være enkelt i forhold til min inntekt.

har hørt at jeg bør bytte over til dnb nor, siden de er bedre, og hørt fra andre igjen at mange har gått over fra dnb nor pga større lån i sparebank1...

(kan hende dette er veldig invidviduelt, men spent på svarene her)

så nå lurer jeg litt på i hvilken bank har du boliglån? og har du fått dårligere låne tilbud andre steder?

vil gjerne se om det er en bank som stikker seg mest ut her :)

venter spent her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har boliglån, brukskonto, sparekonto og bsu i Postbanken. Er veldig fornøyd med det!

Skrevet

Der ser jeg at Postbanken kommer veldig godt ut i forhold til førstehjemslån.

Jeg har også Postbanken og er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg bruker Skandiabanken og Handelsbanken

Gjest Snart 42
Skrevet

Nordea til boligkreditt, brukskonto etc. Såkalt Fordel Pluss-kunde så lånerenta er såvidt akseptabel, men det finnes banker med lavere lånerente.

Har sparekonto i Glitnir (relativt bra rente + at jeg ville ha en annen bank for å gjøre pengene "mindre tilgjengelig" for meg selv!)

Skrevet

Jeg har boliglån, bruks- og sparekonto i postbanken.

Skrevet

Jeg bruker Nordea og ser at jeg kunne spart noen kroner på å bytte bank.

Men jeg er rett og slett veldig fornøyd med Nordea samt at jeg har en rådgiver jeg er fornøyd med. I tillegg så har jeg ingen avgifter på kortbruk, betaling av regninger i nettbank, ingen årsavgift på visakort osv. Noe som jeg syntes er positivt!

Skrevet

Sparebanken Pluss, lokal bank i Kristiansand.

Skrevet

Sparebanken Møre, veldig fornøyd. Med en inntekt på ca 600 000 skulle vi få låne 2 mill.

Skrevet

Jeg har kontoer, reiseforsikring og huslån i Dnb Nor, innbo, bil og ulykkesforsikring i Sparebank 1.

Gjest Gjest_lille_meg_*
Skrevet

Landkredittbank, kjempefornøyd! Høy rente på sparekontoer og ingen avgifter, f eks når man drar kortet. Heller ikke i utlandet.

Det eneste man betaler er en årsavgift på et pat hundre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...