Gå til innhold

Mine sko

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes tonen ble litt amper her jo... Mange ulike meninger ute å går, og det bør vel alle tenke over... Synes det er bra at noen tør å si hva de mener.

Jeg synes skoene dine var kjempelekre!!! Kos deg masse med dem. Hva du har betalt for dem bryr jeg meg faktisk ikke om. Det viktigste er at du har funnet sko som du føler deg vel med, og som passer til kjolen din.

Er selv veldig fornøyd med mine, og holder på å gå dem inn nå. Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn vonde sko som gir gnagsår ol.. Skoene har litt hæler, men ikke så veldig høye - det er jeg ikke vant med. Jeg må kunne klare å danse i dem og.

Lurte litt på om det ikke var risky å bestille sko over nettet, eller fra andre steder, uten å ha prøvd dem først. Det hadde jeg aldri turt. Men du (Minnie) sa vel at du hadde liknende sko fra samme designer før. Gjør det nok litt safere da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Minnie, jeg syns både skoene dine og kjolen din er hyperstilige! Veldig klassisk og elegant :D Du kommer til å bli en flott brud!

Syns forsåvidt det er ganske vanvittig å bruke så mye energi på misunnelse, vi er i den situasjonen at vi må spare inn der vi kan, men vi er så forferdelig lykkelige over å få hverandre, at det er da ingen plass til misunnelse for at andre ikke trenger å snu på krona! Jeg har lest dagboken din, og jeg ønsker dere en fantastisk dag i New York!

Skrevet

Nå synes jeg virkelig at noen må skjerpe seg.

Minni har før fått på pukkelen fordi hun er blitt av noen sett på som en snobb. Og skrev gjerne navnet på merker, kanskje litt for ofte var det noen som syntes. Men hun har nå moderert seg betraktelig, hvertfall på dette området.

Når noen her inne kjøper seg sko som bli nevnt i støtt og stadig på tv og liksom har et litt "ikon" preg over seg så er det klart det er gøy for de som ikke kan kjøpe slike sko å vite hva det koster.

Og om du synes det er tåpelig å bruke denne summen på sko, så er det faktisk ikke det tråden handler om. Ikke ødelegg denne med visvass.

Gjest Lady-M
Skrevet

Utrolig nydelige sko, Minnie! Må si jeg er litt misunnelig ja, men på en god måte hvis du skjønner. :wink: Er nok andre her som har en litt annen type misunnelse.

Du kommer nok til å bli som en prinsesse! Ønsker deg og din kjære alt godt på dagen!!

Skrevet

Når du gjør ett så stort poengt av at du ikke er misunnelig Gjest, hvorfor skriver du da slike ting som dette? Tror du virkelig at sko er det eneste som betyr noe i livet mitt?

Dessverre, men du føyer deg glatt inn i rekken av andre misunnelige brukere.

Minnie

vil bare si at jeg ikke oppfatter Gjest som misunnelig, hun påpeker nå heller at hun selv ikke kunne brukt så mye på sko -og det handler om priotering... Som nevnt tidligere her, noen bruker penger på sko, reiser, fotografering -og selv føler jeg at jeg har brukt altfor mye på kjole(mer enn tenkt iallefall). Jeg tror egentlig at Gjest her ble misforstått jeg... slikt skjer fort.

uansett, skoene dine var sååå stilige! Synd ikke min stil... Lyke til på dagen -du blir nok flott! (og det er vel der prioteringene våre kommer inn, det er jo flotte vi ale ønsker å være?? -derfor bruker man litt xtra penger for å få det perfekt???)

Skrevet

Kjempestilige sko - og jada, jeg er misunnelig jeg! Hadde jeg hatt råd til å kjøpe så stilige (og dyre :blunke: ) sko hadde jeg gjort det uten å blunke. Hva er vitsen med å ha penger hvis man ikke kan bruke dem til det man virkelig har lyst på - og spesielt når man skal gifte seg? Skal man la være for å ta hensyn til de som ikke har fullt så god råd?

Tror de passer perfekt til kjolen - og du blir uten tvil en nydelig brud!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...