Gå til innhold

Mine sko

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utrolig stilige sko! Skjønner godt at du valgte dem til kjolen din.

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Utrolig stilige sko!

Jeg er enig! :briller:

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Den som kunne gå på stiletthæler uten å se ut som Bambi eller være livredd for å tråkke over... sukk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skoene var stilige dem og passer til kjolen din.

Jeg er ikke misunnelig på deg, men synest at prisen var rett og slett forferdelig. Jeg hadde aldri i verden kjøpt meg så dyre sko.

Jeg skal ha fotsi brudekjole, og da er det ikke mye av skoene som visest. Er det prisen og sko merket som er det viktigste?

Jeg valgte sko ut fra fargen på kjolen min, om de var gode på foten og prisen.

For meg er det andre verdier her i livet som er viktigere enn å bruke flere tusen kroner på sko.

Nå kommer det nok mange svar om at jeg er misunnelig, men det er jeg ikke.

Hilsen brud som er stolt av billige, fine og gode brudesko som bare skal brukes denne ene dagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skoene var kjempeflotte! *sukk*

Skulle gjerne hatt slike selv ja, men tror jeg nøyer meg med noen prisklasser under....

Lykke til :D

Skrevet
Er det prisen og sko merket som er det viktigste?

Noen fokuserer på sko, andre på fotograf, bryllupsreise, mat, kjole, antall gjester eller på alt. Noen skal være 150% prinsesse, noen 150% økonomiske.

Det kunne ikke falle meg inn å bruke over tusenlappen på sko, selv om de var dritstilige! Vi har derimot brukt 20.000 på fotograf og 50.000 for reisen.

Folk er forskjellige og de skoene er virkelig spesielle. Tror de vil passe deg perfekt Minnie!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

For meg er det andre verdier her i livet som er viktigere enn å bruke flere tusen kroner på sko.

Når du gjør ett så stort poengt av at du ikke er misunnelig Gjest, hvorfor skriver du da slike ting som dette? Tror du virkelig at sko er det eneste som betyr noe i livet mitt?

Dessverre, men du føyer deg glatt inn i rekken av andre misunnelige brukere.

Minnie

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Både skoene og kjolen er nydelige! Enkelt og elegant! :)

Du må nok regne med litt misunnelse, du virker for å ha ganske mye bedre råd enn de aller fleste andre her inne, og alle drømmer nok innerst inne om å kunne kjøpe kjole og sko og annet uten å måtte tenke på prisen, derfor er det ikke så rart at vi kan virke litt misunnelige.

Du skaper det jo litt selv også da, hjelper liksom ikke å ikke ville skrive hva ting koster "fordi du vet det vil skape misunnelse", da skjønner jo alle likvel at det er dyrt. Jeg får av og til inntrykk av at du selv ønsker å skape en liten "klasseforskjell".

Skrevet

Skoene er kjempelekre!!

Men jeg kunne ikke brukt slike selv. Har altfor brede føtter til slike smale sko. Dyre eller ikke.

Ingen tvil om at janteloven råder her (som overalt ellers i dette landet).

Hvis Minnie vil bruke mye penger på et par lekre sko, så hvorfor skal hun ikke kunne gjøre det, uten at det skal bli en så teit diskusjon av det som jeg ser her nå.

Jeg kjøpte forresten mine lekre sko på Skoringen og betalte kr. 399. Er kjempefornøyd!

Hørte en på TV i dag som sa: En skal glede seg over det man kan få, i stedet for å kaste bort tiden på det en bare kan drømme om.

Husk på det jenter!

Gjest Tristessa
Skrevet

Nydelige sko, Minnie, aldeles nydelige. Du kommer til å bli råflott, avslappet og elegant!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Fordelen med slike sko er at de er raske å gå inn også- det er gjort allerede så jeg slipper å tenke på gnagsårplaster ol. på den store dagen.

Og om jeg vil bruke mye penger på sko så er det min sak og nok en gang så betyr det ikke at jeg ikke tenker på annet en sko, klær, mote og vesker. Det er både barnslig, latterlig og typisk Gjestesnakk.

Minnie

Skrevet

Dagens beste nye ord: Gjestesnakk!

Glimrende, Minnie (og jeg er ikke ironisk)

Skrevet

Ah, jeg vil også gifte meg! :blunke:

Skoene var så klart av klasse.

Skrevet

Skoene dine var/er kjempe lekre! Ingen tvil om det.

Det er jo faktisk en grunn til at slike sko har den prisen, man skal føle seg litt unik og ikke treffe på 100 stk på en dag som har samme par sko..

Som sagt, man velger da selv hva man vil bruke pengene sine på!

xeyes

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er gjesten igjen som dere alle tror er misunnelig på de dyre skoene. Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt, men jeg har prøvd livets harde side, eller medaljens bakside om det sier dere noe.

Mine fantastiske sko som var rimelige er også inngått, jeg kjøpte dem i god tid, og har gått her hjemme og "trippet" i dem. De trengte ikke lang tid på å bli godt inn de heller.

Det kan hende at du er veldig rik, og nyter det. Kjempe bra for dere. Jeg har selv høyskoleutdanning, og er i fast arbeid, men er ikke rik. Jeg har et kvinnedominert yrke som jeg stortrivest med. Men det kunne fremdeles ikke falle meg inn å bruke flere tusen på et par brudesko. Men det er helt greit for meg at andre gjør det. Det har ikke jeg noe med, men det er fremdeles lov til å si hva en mener.

Hilsen ei som skal være brud i billige sko, og som er stolt av det.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Her er gjesten igjen som dere alle tror er misunnelig på de dyre skoene. Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt, men jeg har prøvd livets harde side, eller medaljens bakside om det sier dere noe.

Og hva har dette med mine sko å gjøre?

Hvis du ikke hadde noe å si om skoene mine så hadde du jo ikke behøvet og poste i det hele tatt. Du tror visst at alle med dyre sko aldri har opplevd sorg eller motgang- igjen, hva har dette med mine sko å gjøre?

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Det har med dine sko å gjøre at de er forferdelig dyre, og at jeg tørr å si det. Fy hvor sur du ble når noen sa noe om prisen på dine sko.

Gjest Fuglehue
Skrevet
Det har med dine sko å gjøre at de er forferdelig dyre, og at jeg tørr å si det. Fy hvor sur du ble når noen sa noe om prisen på dine sko.

Skjerp deg nå, dustegjest, misunnelsen oser lang vei! Folk lurer jo på hva Minnie skal gå med i sitt bryllup og hva det koster, og hun legger det ut. Ville ikke kalt det skryt en plass. Og om du vokste opp "on the street yo" angår det da ikke skoene!!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Folk kan gjerne kommentere pris og hva de synes, hvem sa jeg ble sur? Men misunnelsesprat og "sannheten om livets skyggesider" kan man spare seg for det har ingenting med denne saken å gjøre.

Minnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...