Gå til innhold

Mine sko

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååååh! Skofetisjisten Pusekatt dør nesten på seg her :wink:

De var rålekre!!!

Kjøpt i Norge (hvor?) eller utlandet?

Er de fra årets kolleksjon?

Har også egentlig lyst til å spørre hvor mye de koster....hvis du ikke har noe imot å opplyse det?

Gratulerer med misunnelsesverdig flotte sko, hvertfall!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Skoene fikk jeg tilsendt fra Manolo Blahnik i London via FedEx og de er fra årets kolleksjon.

Jeg vet ikke helt om jeg vil oppgi prisen siden det lett utløser bråk og misunnelse men de fleste Manolo Blahnik sko koster mellom 3700- 6000 kroner.

Minnie

Skrevet

Det er jantelov da.....at voksne mennesker ikke skal få bruke sine egne penger på dyre sko eller klær eller hva som helst - uten at det skal skape bråk?

Nei, kos deg med skoene du, de var utrolig flotte!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har konsekvent latt være å oppgi prisen på kjolen nettopp pga. dette. Og ja jeg synes det er trist at det skal være så mye misunnelse.

Minnie

Skrevet

De var nydelige. Og jeg er overbevist om at de kommer til å passe deg! De står fint til kjolen og, kan jeg tenke meg!

God smak, du!

Kid

Skrevet

Stilige sko, men jeg har bare et lite spørsmål:

Mener å ha fått med meg at du er ganske høy, det er jeg og. Det betyr som oftest at skostørrelsen er forholdsvis stor, selv bruker jeg 39 i sko. Derfor har jeg slltid skydd unna sko som er spisse foran, iom at jeg da føler at skoene ser enorme ut.

Minnie: har du små føtter i forhold til størrelsen, eller bryr du deg ikke om det?

Burde selvfølgelig latt være å bry meg hvis skoene er fine, men...

Skrevet

Helena, nå tror jeg du påfører andre mennesker komplekser her, altså - er 39 stort i sko til damer???

Selv bruker jeg 39,5-40, avhengig av størrelse, og har brede føtter. Bruker mer enn gjerne sko som er spisse foran jeg, og har aldri fått negative kommentarer i retning at skoene mine ser ut som flytebrygger eller noe sånt.

Så.....det viktigste er at skoene er pene og at de står i stil til resten av antrekket.

Skrevet
Helena, nå tror jeg du påfører andre mennesker komplekser her, altså - er 39 stort i sko til damer???.

Det er vel bare jeg som alltid har hatt komplekser over føttene mine :oops:

Bruker i tillegg alltid bukser som er vide nederst fordi jeg tror at det skjuler størrelsen litt.

Skrevet

Høres ikke ut som du trenger å ha komplekser for dem akkurat!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har ikke spesielt store føtter synes jeg, jeg har mange par Manolo's fra før og har aldri følt at jeg får kjempeføtter i dem selv om de er spisse.

Minnie

Skrevet

Kjempefine sko! :P

Kos deg med skoene og kjolen, du.

Regner med du har finansiert de selv, så hvorfor i all verden skulle du ha dårlig samvittighet? :roll:

Lite ekstraspørsmål..

Må man betale toll på sko? Har nemlig hørt at man slipper det, men så er det andre igjen som sier det motsatte...

@lfa - også på skojakt...

Skrevet

Jeg trengte ikke betale toll på skoene!

Måtte dog betale 24% moms - til og med av frakten.

Han fyren på Tollvesenet hadde ingen god forklaring på hvorfor jeg måtte betale moms på frakt.....

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg trengte ikke betale toll på skoene!

Måtte dog betale 24% moms - til og med av frakten.

Han fyren på Tollvesenet hadde ingen god forklaring på hvorfor jeg måtte betale moms på frakt.....

Jeg måtte betale det samme som Pusekatt.

Minnie

Gjest Helenius
Skrevet

Veldig stilig med det rutemønsteret på skoene!

Selv er jeg ikke noen fan av spisse sko - men med årets mote var det vanskelig å finne stilige sko som verken var spisse eller så ut som kjipe pumps! (Endte opp med et par fra Linea Raffaelli - skoene var i boks før kjolen!)

Men disse du har valgt var jo ikke blant de aller spisseste, da. Du blir sikkert kjempestilig i dem!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg er superfornøyd med skoene mine, den lyse gråfargen er perfekt til brokadestoffet som kjolen består av- dessuten gir det en egen følelse å gå med slike skjønne sko.

Minnie

Skrevet

Kjempelekre sko! Mer er det vel ikke å si om den saken...

Skrevet

Så stilige sko !

De kommer til å bli kjempe fine til kjolen din !

I forhold til mine 160 over havet, har jeg altså enorme føtter, :o hmm.. vet jeg har litt lange tær, altså, men har aldri tenkt på føttene mine som flytebrygger. Er 39 så stort ? Trodde det var bare litt over normalen jeg.. (kjenner derimot ei med 45 i sko, det kaller jeg flytebvrygger, selv om de ikke ser slik ut) :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

ikke helt min stil... særlig ikke at den er spiss forann..

men bortsett fra det så er det jo heeeerlige sko, da..

du blir sikkert flott :)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

De er nok ikke sko alle ville gått med nei, men jeg elsker slike sko og for meg er de perfekte.

Minnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...