Tonjemor Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hei alle sammen. Jeg er godt gift nå, hadde et fantastisk bryllup 12.07.08 Nå er det min venninnes tur til å gifte seg neste sommer og jeg skal være forlover. Hun ønsker å ha med mat og drikke selv, og ønsker et lokale i Oslo, eller akershus. Men da mot kolbotn, ski området. Har dere gode tips? Selv så hadde jeg bryllupet på Lambertseter Gård, men de syns det blir for dyrt. Ca 10000 hele helgen. Så lokalet bør gjerne være rimeligere. Håper jeg får mange svar nå!
Dions Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 10000kr var ikke så dyrt. Vi bruker Nordre skøyenhovedgård - og de tar 8000kr for lokalet, så kommer brannvakt, leie av servise og oppvask i tillegg. Vi betaler da totalt ca 15000,-. Mat og drikke ordner vi selv. Så på et lokale i Frogn og der ser det kjempe koselig ut. For leie av hele huset koster det under 2000,-
Gjest Snuppa - lykkelig gift! Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 10000kr var ikke så dyrt. Vi bruker Nordre skøyenhovedgård - og de tar 8000kr for lokalet, så kommer brannvakt, leie av servise og oppvask i tillegg. Vi betaler da totalt ca 15000,-. Mat og drikke ordner vi selv. Så på et lokale i Frogn og der ser det kjempe koselig ut. For leie av hele huset koster det under 2000,- hei! VI holdt festen vår i Tempel Ridder Ordenens lokaler i Oslo - Parkveien 41a. Det kostet 3000,- for hele kvelden og 500,- for fredags ettermiddag og 500,- for søndagen frem til 1600. Det er 4000,- for hele greia Vi stod for kokk, mat, drikke, kaker og serveringspersonell selv, og ryddet også lokalet selv. For vask tilkommer 700,- i tillegg. Synes det var svinbillig! OG fint er det også der - og midt i byen atpåtil! Trenger du mer info? du kan forresten dekke på "e-fasong" bord til ca 90 gjester. Det er også salonger på siden av lokalet Vi var 80 ti lmiddag og 40 til kaffe... det gikk strålende! .-)
Brud2010 Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 hei! VI holdt festen vår i Tempel Ridder Ordenens lokaler i Oslo - Parkveien 41a. Det kostet 3000,- for hele kvelden og 500,- for fredags ettermiddag og 500,- for søndagen frem til 1600. Det er 4000,- for hele greia Vi stod for kokk, mat, drikke, kaker og serveringspersonell selv, og ryddet også lokalet selv. For vask tilkommer 700,- i tillegg. Synes det var svinbillig! OG fint er det også der - og midt i byen atpåtil! Trenger du mer info? du kan forresten dekke på "e-fasong" bord til ca 90 gjester. Det er også salonger på siden av lokalet Vi var 80 ti lmiddag og 40 til kaffe... det gikk strålende! .-) Hei! Jeg vil gjerne vite mer om dette lokalet! Hørtes veldig bra ut!
Gjest k Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Har prøvd å komme i kontakt med dette stedet. Har du noen kontaktinfo?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå