Gjest yokohama Skrevet 31. august 2008 #1 Del Skrevet 31. august 2008 Halve slekten min er svært kristne. De er kjempeflotte mennesker som jeg er veldig glad i, men de er svært konservative når det gjelder homofili. De synes synd på homofile, og sier "det eneste vi kan gjøre for dem, er å be for dem". Jeg mener det er sprøtt. Selv har jeg flere homofile venner, og jeg har selvfølgelig ingen problem med det. Vil gjerne høre grunnen til noen av dere religiøse mennesker, om hvorfor dere ser homofili som et problem? Det forundret meg stadig, siden kristne mennesker skal "elske sin neste" og alt det der. Jeg mener at bibelen er full i selvmotsigelser, så sett i gang å forsvar dette, om der er noen som vil gjøre det! Kristne, muslimer, eller hvem som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 31. august 2008 #2 Del Skrevet 31. august 2008 Skal vi se, her og her og her... Av og til kan det lønne seg å søke litt før man starter nye tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yokohama Skrevet 31. august 2008 #3 Del Skrevet 31. august 2008 Haha:p Derfor ingen svarer? Er ny her, så tenkte egentlig ikke på å begynne å bla..Også tenkte jeg at de diskusjonene sikkert er gamle nå uansett. Velvel.. For min del er det et tema som alltid er aktuelt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå