Gjest Penny Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei! Jeg er ny på denne siden, og har logget meg inn for å høre om det finnes noen der ute som kan gi meg tips til et hjemmebasert (anstendig) yrke. Mitt utgangspunkt er som følger: Jeg er sykepleier, 40 år. Har tilgjengelig en ca. 45 kvadrats sokkelleilighet til (evt. ) formålet. Jeg bor i et byggefelt, i en liten by. Jeg er en fleksibel person som er åpen for det meste. I dag tjener jeg ca. 320 000 kr årlig. Jeg er ikke bundet opp i min utdanning for å fatte interesse for evt. forslag. Har du noen gode ideer du vil dele med meg. Kom igjen, -jeg er lutter øre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 Det spørs jo litt hva du har lyst til å drive med, da! Vil du holde deg innenfor helsevesen-temaet? Kan du drive kurs eller opplæring i de lokalene - i et eller annet du kan mye om? Hudpleie, diverse behandlingsgreier kan kanskje være aktuelt, men krever kanskje mer utdanning? Apropos en annen tråd her, om voksing/brazilian: Hun det sto om i Dagbladet på lørdag gjorde det knallbra med frisering av genitalier - men da er vi kanskje utenfor området anstendig virksomhet? :oops: Men hun hadde sykepleierbakgrunn og mente at det var en suksessfaktor...... Men det viktigste er at du finner noe du har lyst til å drive med, og at du finner et marked. Det skal mye til å matche 320 000 i året til å starte med, så spørsmålet blir om du også ønsker å ha litt fri..... men det kan bli mye jobbing som ikke gir økonomisk uttelling på LENGE ! Jeg har drevet for meg selv i mange år, og det går i bølger. Krever endel markedsføring, og det kan være slitsomt. Uansett - lykke til med planene. Ikke si opp jobben din før du er helt sikker! Kan du få permisjon i en prøvefase? Kan være lurt. :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå