Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg dengte og spionerte på eksen. prøvde også å voldta henne. Så jeg fikk "diagnosen" psykopat. Vil dere høre psykopatens versjon?
Gjest missLady Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg dengte og spionerte på eksen. prøvde også å voldta henne. Så jeg fikk "diagnosen" psykopat. Vil dere høre psykopatens versjon? Du skal nå prøve å rettferdiggjrøe at du prøvde å VOLDTA eksen din da eller?? Nei vettu meg hva! spar oss da! Ingenting rettferdiggjør det
Jade Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 (endret) Var det ikke nettopp psykopatens versjon vi fikk høre da? Få høre da. (går utifra at dette er en vits/gåte el.l.) Endret 31. august 2008 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Du skal nå prøve å rettferdiggjrøe at du prøvde å VOLDTA eksen din da eller?? Nei vettu meg hva! spar oss da! Ingenting rettferdiggjør det Jeg synes heller det virker som om trådstarter ikke er psykopat, men har blitt kalt psykopat av exen sin og blitt beskyldt for det han skriver uten at det er sant. Psykopati er en veldig alvorlig karaterbrit, dessverre misbrukt av mange som vil få en annen person til å fremstå som særdeles ille.
Polly Ester Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Jeg kunne tenkt meg å høre på denne versjonen. Så - hvis det er en psykopat, så vet man lettere hva man skal styre unna så tidlig som mulig...
Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Jeg driter vel egentlig i hvem som tror på min historie, men tenk dere i det minste at den KAN være sann. Jeg er i grunnen ganske fortvilet ved å vite at noen ser på meg som en psykopat. Jeg har nemlig en eks som ikke egentlig lyver. Hun forteller det bare slik hun "føler". det hele begynte med at en bekjent hadde sett min kjæreste i båten til sin eksmann mens de spiste reker. Jeg sa ikke hva jeg visste. Tenkte bare at de hadde behvov for å snakke ut om noe på et fredelig sted. Jeg er nemlig den tøffe machomannen som sparker høyest og dykker dypest. I tillegg har naturen gitt meg muskler, stor pikk og hår på brøstet. Så det hjelper ikke å hverken forstå eller å vise følelser. Selv da hunden min omkom viste jeg ikke følelser. Så er jeg dømt for fyllakjøring...uff jeg klarer ikke å tenke på alt dumt jeg har gjort. det er bare å krysse av i listen over kjennetegn på en psykopat så har dere meg. Forresten, hvor var jeg....
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Jeg driter vel egentlig i hvem som tror på min historie, men tenk dere i det minste at den KAN være sann. Jeg er i grunnen ganske fortvilet ved å vite at noen ser på meg som en psykopat. Jeg har nemlig en eks som ikke egentlig lyver. Hun forteller det bare slik hun "føler". det hele begynte med at en bekjent hadde sett min kjæreste i båten til sin eksmann mens de spiste reker. Jeg sa ikke hva jeg visste. Tenkte bare at de hadde behvov for å snakke ut om noe på et fredelig sted. Jeg er nemlig den tøffe machomannen som sparker høyest og dykker dypest. I tillegg har naturen gitt meg muskler, stor pikk og hår på brøstet. Så det hjelper ikke å hverken forstå eller å vise følelser. Selv da hunden min omkom viste jeg ikke følelser. Så er jeg dømt for fyllakjøring...uff jeg klarer ikke å tenke på alt dumt jeg har gjort. det er bare å krysse av i listen over kjennetegn på en psykopat så har dere meg. Forresten, hvor var jeg.... Dette var veldig usammenhengende. Vi er åpne for å høre din versjon, så det er bare å gi oss den, og ikke bare bruddstykker som dette.
absinthia Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Hmm.. det er vel et typisk psykopattrekk å legge skylden på andre, undergrave andres autoritet eller troverdighet og fortelle hvordan det "egentlig" var.... (uten at ts nødvendigvis er en psykopat, en diagnose som forresten ikke brukes lenger, men som ligger under andre personlighetsforstyrrelser i skjemaene som brukes i psykiatrien. ) Det er også typisk å fortelle hvor stor, tøff, snill og macho man er..
Gjest Kaya83 Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 En ordentlig psykopat ville heller aldri i verden innrømt at han er det.. Nektet å bringe temaet på bane, snakket nedsettende om psykopater hvis han måtte etc.. Er en grunn til at psykopati er noe av det vanskeligste som finnes å kurere..
absinthia Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 (endret) En ordentlig psykopat ville heller aldri i verden innrømt at han er det.. Nektet å bringe temaet på bane, snakket nedsettende om psykopater hvis han måtte etc.. Er en grunn til at psykopati er noe av det vanskeligste som finnes å kurere.. Men her skrives "psykopat" i hermetegn og at han er fortvilet over at noen "ser" på ham som psykopat.. han skriver altså ikke at han er det.. heller tvert i mot: han skriver at det er de andre det er noe galt med, som kan se ham i et slikt lys. Jeg har møtt psykopater og de tar gjerne opp tema om seg selv, slik at andre skal tro at de er "uskyldige" i ting de har påført andre, fordi de selv brakte temaet på bane. Typiske psykopater snur gjerne temaet, slik at det ser ut som om det er den fornærmedse part det er noe galt med. ..men som sagt man får ikke diagnosen "psykopat" lenger. Endret 31. august 2008 av absinthia
Gjest Adelaide Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 Hahaha lett å underholdes her, ser jeg!
Tyren66 Skrevet 31. august 2008 #13 Skrevet 31. august 2008 Jeg dengte og spionerte på eksen. prøvde også å voldta henne. Så jeg fikk "diagnosen" psykopat. Vil dere høre psykopatens versjon? Psykopater har noen defekter i sitt følelses register, blant annet store mangler på empati og forståelse for andre. Verdens snilleste og tolmodigste for og oppnå noe i egen vinning, brutale i sine handlingsmønstre når de ikke oppnår det de ønsker, spesiellt på hjemmeplanet. Det er viktig og styre unna psykopater, de vil deg ikke noe godt, og kommer ikke til å gjøre deg noe godt i det lange løp.... Hvis det er en bekjennesle fra en psykopat her inne, så tenker jeg at det er for og oppnå noe, en slags surrialistisk forståelse av overgrep på sin kone....
Gjest missLady Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 En ordentlig psykopat ville heller aldri i verden innrømt at han er det.. Nektet å bringe temaet på bane, snakket nedsettende om psykopater hvis han måtte etc.. Er en grunn til at psykopati er noe av det vanskeligste som finnes å kurere.. Dette stemmer nok ikke helt da. Min x, fortalte meg at han fikk diagnosen psykopat av legen sin. Fortalte hvorfor osv.. Han hadde også selv gått til legen da han følte noe var galt med han..
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 Hvis TS forsøkte å voldta eksen sin fortjener han værre ting enn å bli kalt psykopat. Slike idioter burde sperres inne, så de ikke får forpestet tilværelsen for oss normale.
Jade Skrevet 31. august 2008 #16 Skrevet 31. august 2008 Psykopat eller ikke. Greitt, kanskje du ikke er en psykopat. Men du er en voldsmann/kvinnemishandler og en forfølger. Er det noe bedre?
Gjest Gus Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 En psykopat er en trådstarter som bare forteller halvparten av historien og gleder seg over alle som utålmodig venter på resten.
Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 Jeg driter vel egentlig i hvem som tror på min historie, men tenk dere i det minste at den KAN være sann. Jeg er i grunnen ganske fortvilet ved å vite at noen ser på meg som en psykopat. Jeg har nemlig en eks som ikke egentlig lyver. Hun forteller det bare slik hun "føler". det hele begynte med at en bekjent hadde sett min kjæreste i båten til sin eksmann mens de spiste reker. Jeg sa ikke hva jeg visste. Tenkte bare at de hadde behvov for å snakke ut om noe på et fredelig sted. Jeg er nemlig den tøffe machomannen som sparker høyest og dykker dypest. I tillegg har naturen gitt meg muskler, stor pikk og hår på brøstet. Så det hjelper ikke å hverken forstå eller å vise følelser. Selv da hunden min omkom viste jeg ikke følelser. Så er jeg dømt for fyllakjøring...uff jeg klarer ikke å tenke på alt dumt jeg har gjort. det er bare å krysse av i listen over kjennetegn på en psykopat så har dere meg. Forresten, hvor var jeg.... Jo, la meg fortsette min historie (se over). Jeg spionerte på henne EN gang. Voknet tidlig en morgen med en vond følelse og reiste rett til hennes eksmanns hus der jeg ser jeg henne komme ut. Senere spurte jeg om hun hadde vært i båten til eksen. Hun svarte irritert nei. Så spurte jeg om hun hadde overnattet hos eksen noen gang. Da skreik hun til meg at jeg var sykelig sjalu. Jeg mistet besinnelsen og dyttet henne fra meg. det var så absolutt ikke tilsiktet at hun forstuvet lillefingeren da hun tok seg for mot veggen. Hun innrømmet så å ha ligget med eksen, men det var egetlig ikke sex....mer som trøst å regne og i tillegg min feil siden jeg ikke hadde følelser. Og så har vi "voldtektsforsøket". Vi sto i gangen under denne episoden. Jeg holder henne rundt brystene og sier: Faen ta deg, jeg trodde du var min... Så gikk jeg og ba henne aldri kontakte meg igjen. dette var psykopatens versjon. Den KAN jo være sann!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #19 Skrevet 31. august 2008 Jo, la meg fortsette min historie (se over). Jeg spionerte på henne EN gang. Voknet tidlig en morgen med en vond følelse og reiste rett til hennes eksmanns hus der jeg ser jeg henne komme ut. Senere spurte jeg om hun hadde vært i båten til eksen. Hun svarte irritert nei. Så spurte jeg om hun hadde overnattet hos eksen noen gang. Da skreik hun til meg at jeg var sykelig sjalu. Jeg mistet besinnelsen og dyttet henne fra meg. det var så absolutt ikke tilsiktet at hun forstuvet lillefingeren da hun tok seg for mot veggen. Hun innrømmet så å ha ligget med eksen, men det var egetlig ikke sex....mer som trøst å regne og i tillegg min feil siden jeg ikke hadde følelser. Og så har vi "voldtektsforsøket". Vi sto i gangen under denne episoden. Jeg holder henne rundt brystene og sier: Faen ta deg, jeg trodde du var min... Så gikk jeg og ba henne aldri kontakte meg igjen. dette var psykopatens versjon. Den KAN jo være sann! Er du psykopat (eller rett og slett bare drittsekk nok) er denne historien din bare løgn fra ende til annen. Psykopater innrømmer aldri sine feil. Og de forsøker alltid å få offeret til å fremstå som "den slemme".
Gjest Gus Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 Jeg er nemlig den tøffe machomannen som sparker høyest og dykker dypest. I tillegg har naturen gitt meg muskler, stor pikk og hår på brøstet. Jeg mistet besinnelsen og dyttet henne fra meg. det var så absolutt ikke tilsiktet at hun forstuvet lillefingeren da hun tok seg for mot veggen. Og så har vi "voldtektsforsøket". Vi sto i gangen under denne episoden. Jeg holder henne rundt brystene og sier: Faen ta deg, jeg trodde du var min... dette var psykopatens versjon. Den KAN jo være sann! Den kan være sann. Og den kan være usann. På nett er det normal folkeskikk å ta utgangspunkt i at ts' historie er sann. Om man tviler, stiller man heller spørsmål for å teste sannhetsgehalten. Det gidder jeg ikke, så jeg skal anta at du snakker sant. Men... Når du er en sterk machomann har du ikke lov til å miste besinnelsen. Med styrke kommer krav til ansvar. Og det har du ikke utvist. Brutalt sagt: du har mer muskler enn hjerne. Og det blir du straffet for. Om enn på en skitten måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå