Gå til innhold

Kjoler fra Torunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:) Vi skal gifte oss snart,og tenker faktisk på å gifte oss så tidelig som desember,i Thailand. Ønsker ikke et stort bryllup,så da stikker vi av og gifter oss uten at noen vet om det:)

Har begynt å sett litt på kjoler,og på www.drommekjoler.no fant jeg mye fint.

Kjolene jeg liker der er:

Elize

Cassandra

Jacinta

Vendela er favoritten, lurer litt på om det er samme kjole som her?

Rudy

Phoebe :Syns denne også var nydelig

Katja

Så til det jeg lurte på:

Jeg har en stor kropp,og er veldig pære form,dvs at hoftene og rumpa er svær,mens midjen er det smaleste på kroppen.

Hvem av disse kjolene tror dere at jeg hadde kledd best?

Tusen takk for svar:)

Ønsker dere alle en kjempe flott dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje lettest å finne ut hva som kler en ved å prøve noen kjoler på... Jeg hadde mange kjoler jeg synes varr nydelige på bildet, men som rett og slett ikke var så fine på meg når de kom på... Jeg ville definitivt satset på å prøvd noen kjoler i salong først...'

Jeg vet ikke helt hva Torunns drømmekjoler er, men det virker som om hun syr kopier av kjente kjolemerker? Ser iallefall at hun har en god del Maggie Sottero bilder på siden sin og også endel av de du har valgt ut kommer fra dette merket... Den røde er ikke Maggie da...mener jeg har lest et annet sted på forumet her at den er en Mori Lee kjole... Du kan jo sjekke nettsidene til originalkjolene og finne en salong i nærheten av deg som produserer disse, så du får prøvd... :) Min erfaring er iallefall at det gjør en hel del forskjell å få prøvd kjolene på... Lykke til med kjolevalg og bryllup!!

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Da skal jeg få bestilt noen timer rundt i salonger her i Trondheim,og prøve dem først:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...