Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Er det mange her som har kjærester (mannlige)som kikker i deres klesskap og som også liker shopping? Min gjorde det og det var tydelig at han ikke var fornøyd. Men tror han var en snobb, selv om han ikke hadde noen grunn til det. Merkelig at det ble slutt hehe.....men jeg var vel ikke rik nok for han.
mari4ever Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Er det mange her som har kjærester (mannlige)som kikker i deres klesskap og som også liker shopping? Min gjorde det og det var tydelig at han ikke var fornøyd. Men tror han var en snobb, selv om han ikke hadde noen grunn til det. Merkelig at det ble slutt hehe.....men jeg var vel ikke rik nok for han. hehe han hørtes veldig snobb ut ja.... idiot spør du meg:P
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Eller litt sånn skap-"Esben-Esther-Pirelli"-aktig , hehe.....
Gjest Gjest_Live_* Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Å ja, samboeren min er veldig klesbevisst og vi shopper ofte sammen. Han er veldig flink til å finne matchende fargesammensetninger og finne de mest stilige klærne. Ofte er det han som plukker ut det rette for meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå