Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjerner disse serviettene virkelig vannfast sminke? Hvis ikke, kan noen anbefsle en god øyensminkefjerner?

Videoannonse
Annonse
Gjest yokohama
Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med de serviettene egentlig.. Jeg bruker "depend" fra H&M.. en liten rosa boks med fuktige pads i.. Også er de oljefri, så man blir ikke så fettete i fjeset:p Det koster rundt 30,-

Skrevet

Jeg bruker bare Simple. De har også en sminkefjerner på flaske som er god. Jeg bruker kun vannfast mascara pga allergi(klør når det smitter over på huden) og simple er faktisk den eneste sminkefjerneren jeg tåler.

Hvis du ikke vil bruke våtservietter/sminkefjerner kan du jo bruke kanebo 38grader, vannfast mascara som løser seg opp i vann over 38 grader. Genialt om du ikke har så lyst å gnikke på huden rundt øynene.

Skrevet
Jeg bruker bare Simple. De har også en sminkefjerner på flaske som er god. Jeg bruker kun vannfast mascara pga allergi(klør når det smitter over på huden) og simple er faktisk den eneste sminkefjerneren jeg tåler.

Hvis du ikke vil bruke våtservietter/sminkefjerner kan du jo bruke kanebo 38grader, vannfast mascara som løser seg opp i vann over 38 grader. Genialt om du ikke har så lyst å gnikke på huden rundt øynene.

Jeg har motsatt erfaring med Simple. Jeg ble hoven og fikk røde prikker under øynene.. Anbefaler L'Oréal uten olje, den er super. Vet ikke om den fjerner vannfast mascara..

Skrevet

Simple ansiktsservietter er ikke gode. Ikke på vanlig mascara, og i hvert fall ikke på vannfast. Kan ikke være bra å gnikke så mye rundt øynene... Synes sminkefjerner på flaske er bedre. Har lest at Instant (?) fra Clarins skal være veldig god :) Har ikke prøvd denne selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...