lillen Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Er det noen som kan tipse meg om gode sider på nettet, når det gjelder anatomi-illustrasjoner!? Vil bare ha litt oversikt over hvordan jeg ser ut inni... Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Her skulle være litt å velge mellom: http://images.google.com/images?q=human-an...=&ie=ISO-8859-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2003 Det var lurt... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 4. juni 2003 #4 Del Skrevet 4. juni 2003 Ta en titt på CyberAnatomy Tutorials. Siden er lett å navigere, forklaringer underveis og "ekte" bilder. Kjempespennende hvis du er interessert i anatomi, jeg brukte siden mye selv da jeg skulle ha eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noravind Skrevet 5. juni 2003 #5 Del Skrevet 5. juni 2003 Wow! Takk for tipset birgitte242! Kjempe side det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå