Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om noen salong eller kjenner noen som setter på hårextensions billig?

Har nylig bleket håret,det sleit visst så mye på håret at jeg måtte klippe meg...... :tristbla: Nå syns jeg at jeg ser forferdelig ut..ettersom jeg er vant å ha litt lengde på håret.Jeg har ikke råd til å gjøre det hos frisøren,jeg har hørt at det kan komme opp i mot 8000-9000 kr.Derfor hadde det vært supert om noen kan komme med noen tips,er litt desperat.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sette på extensions med lim, synes jeg er en dårlig idè!!

Jeg kjenner mange som tok på extensions med lim, fordi de ville ha lenger hår fordi frisøren klippet dem for kort. Samtlige er nå ENDA kortere pga extensions sliter helt sykt på håret.

Selv bruker jeg clips, og håret mitt vokser :) Og det blir ikke slitt heller!

Bruk heller clips, det skader ikke på håret :)

Skrevet

billige fine clips med hår får du bl.a på happyhair.se

skriver ned verdien på pakka gjør de også! fake hår er billigst der seff men har bra kvalitet. men vil du ha ekte hår er det også mye billigere enn hos frisøren.

Skrevet
Å sette på extensions med lim, synes jeg er en dårlig idè!!

Jeg kjenner mange som tok på extensions med lim, fordi de ville ha lenger hår fordi frisøren klippet dem for kort. Samtlige er nå ENDA kortere pga extensions sliter helt sykt på håret.

Selv bruker jeg clips, og håret mitt vokser :) Og det blir ikke slitt heller!

Bruk heller clips, det skader ikke på håret :)

Ja har hørt om de,men sitter de godt på og bruker du de daglig?Jeg vil jo gjerne ha langt hår hele tida.. :)

Skrevet
Ja har hørt om de,men sitter de godt på og bruker du de daglig?Jeg vil jo gjerne ha langt hår hele tida.. :)

Jepp, bruker dem daglig :)

De faller ikke av, og om du tar 5 minutter når du sitter de på, kan du ikke se klemmene! Genialt :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...