kie Skrevet 11. april 2002 #1 Del Skrevet 11. april 2002 Begynner så smått å tenke på hva vi skal finne på til sommeren. Med 5 barn er det begrenset hvor mye stress jeg har lyst til å ha i sommerferien. Samtidig er det ikke alle alternativer som passer for en familie over gjennomsnittet med tanke på hotellrom, priser o.l. Foreløpig har vi bestemt oss for en tur på hytta og noen dagsturer her og der. Det kan godt hende det blir mer. Hvordan er det med ferieplanene til dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #2 Del Skrevet 12. april 2002 Hei, har stort sett like planer som deg. bor rett ved stranden, så det blir en del turer dit. drar også noen turer til Frognerbadet, bare for å gjøre det litt anderledes. har meldt på det ene barnet på sommeruke - med bading, fisking mm. det er ikke så lett å få pengene til å strekke til, å reise til syden er iallefall altfor dyrt. jeg skrev ut listen over forslag til påskeaktiviteter, så jeg har tenkt å ta noen tips derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 12. april 2002 #3 Del Skrevet 12. april 2002 Blir 4 uker ferie på bondegården til søster:-) Jr. er ellevill, mange dyr å kose med... og lommeboka til hans enslige mor er overlykkelig ! Samt en helg i badeland.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseladd Skrevet 12. april 2002 #4 Del Skrevet 12. april 2002 Høres koseligt ut det du har tenkt. Jeg og min mann + 2 barn reiser reiser til Mosjøen, bilturen går vel på 2 dager. Har min farmor og farfar der og et hus som er min fars. Skal opp å innspisere det huset om det er noe me vil overta. Så går turen til Arendal etter ca 2 uker. Der skal me ha med oss trebåtfestivalen og offshore. Der skal me bo hos min far. Men det spennende med hele turen er at me har en som er bilsjuk og ei som ikke kan fordra å kjøre bil.. Spennende, men me prøver.. Kansje me da stopper i Trondheim og tar for oss litt serverdigheter. Ellers blir det vel hytteturer og sydentur på høsten.. Men håper alle får en fin ferie uansett hvor dere skal for det er ikke hvor langt dere skal eller hvor mye dere skal finne på, men sammveret med ungene som betyr noe. Men dere foreldre ikke glem dere selv. Få dere en ferie dere og uten ungene.. Kos 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå